Analyse gegevens verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, mijn naam is Anna en heb een vraag.
Nu heb ik een iPad en zag bij de instellingen privacy een knopje met analyse gegevens. Als ik hier op klik zie ik een hele lange lijst met gegevens. Hoe kan ik de analyse gegevens verwijderen ?

Kan iemand mij aub hiermee helpen?

Alle reacties

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 15:51

Davidson

Porsche fan

Waarom wil je deze gegevens verwijderen?

Maar naar mijn weten kan dit niet. Zolang deze gegevens niet worden gedeeld met Apple (staat een instelling voor daarboven), is er niets om er zorgen over te maken. Kan juist wel eens handig zijn bij het oplossen van ‘vage’ problemen ;)

Desktop config | YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
hoi Davidson,

Ik heb deze iPad gehad en zag dat staan dus dacht zal wel info zijn van diegene vandaar dat ik vroeg hoe ik het kan verwijderen. Maar als jij zegt dat het niks is dan laat ik het lekker staan :)

Dank je wel voor je reactie

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:32
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:18:
hoi Davidson,

Ik heb deze iPad gehad en zag dat staan dus dacht zal wel info zijn van diegene vandaar dat ik vroeg hoe ik het kan verwijderen. Maar als jij zegt dat het niks is dan laat ik het lekker staan :)

Dank je wel voor je reactie
Als je een iPad hebt gekregen met nog data van de vorige eigenaar zou ik hem zelf allang gewist hebben

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd lees dit even door https://support.apple.com/nl-nl/HT201274

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
@Hackus Als je geen problemen wilt krijgen met Zoek mijn iPhone doordat er nog een Apple-ID van iemand anders gekoppeld is moet je de volgende stappen gebruiken.

Wat u moet doen voordat u uw iPhone, iPad of iPod touch verkoopt of weggeeft.

[ Voor 3% gewijzigd door jeroen3 op 14-12-2017 10:11 ]

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@jeroen3 Ik ben niet de TS, richt je quote even aan haar ipv mij.

Nadere aanvulling aan @Verwijderd Indien je een geactiveerde iPad hebt gekregen, waar jij zelf nog geen ID op hebt gemeld, is het van belang met de gegevens die je nu hebt de optie zoek mijn iPad eerst uit te zetten. Ben jezelf al aangemeld met jouw ID is er niks loos. Dan gebruik je lekker de iPad en hoef je je niet druk te maken om analysegegevens.

[ Voor 73% gewijzigd door Hackus op 14-12-2017 10:21 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@Verwijderd Als het om een product gaat dat van iemand anders geweest is, doe dan even een schone installatie.

Op die manier wordt hij volledig herstelt met de nieuwste software en kan je hem als nieuwe gebruiker helemaal opnieuw instellen. (Zonder achterblijfselen van de voorgaande gebruiker/eigenaar).

https://support.apple.com/nl-nl/HT201252

[ Voor 9% gewijzigd door Greatsword op 14-12-2017 15:59 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Pagina: 1