Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Autodesk Revit, InDesign, beetje development, Minecraft, andere (oudere) games. Framerate voor gaming is niet echt een hoge prio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 1000 euro ex. monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een oudere SSD, die gaat mee. Muis/toetsenbord ook al. Alle andere dingen zijn te oud om mee te nemen. Optische dive hoeft iig niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk is (enige) toekomstvastheid en geluidsniveau (komt in de woonkamer). Hij hoeft niet fluisterstil te zijn, alleen niet teveel herrie te maken. In eerste instantie heb ik daarom toch de vervangende koeler ipv stock gepakt, maar specifiek advies op dat punt zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Autodesk Revit, InDesign, beetje development, Minecraft, andere (oudere) games. Framerate voor gaming is niet echt een hoge prio.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. 1000 euro ex. monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een oudere SSD, die gaat mee. Muis/toetsenbord ook al. Alle andere dingen zijn te oud om mee te nemen. Optische dive hoeft iig niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-8400 Boxed | € 185,51 | € 185,51 |
| 1 | ASRock Z370 Pro4 | € 110,- | € 110,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti OC 4G | € 168,- | € 168,- |
| 1 | Phanteks Eclipse P400S Wit | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Samsung U28E590DS Zilver, Zwart | € 325,53 | € 325,53 |
| 1 | Arctic Freezer 33 | € 27,85 | € 27,85 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 165,50 | € 165,50 |
| 1 | Seasonic G-series 360 watt | € 56,95 | € 56,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 89,92 | € 89,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.210,26 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Belangrijk is (enige) toekomstvastheid en geluidsniveau (komt in de woonkamer). Hij hoeft niet fluisterstil te zijn, alleen niet teveel herrie te maken. In eerste instantie heb ik daarom toch de vervangende koeler ipv stock gepakt, maar specifiek advies op dat punt zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
- Ik ben uitgegaan van de BBG en heb de proc gewisseld en de hoeveelheid ram naar beneden schroefd (dat kan ik later nog wel bijkopen). Ook de kast is (voornamelijk om esthetische redenen) gewisseld. Zijn die aanpassingen acceptabel of lever ik (ergens) veel op in?
- Verder ben ik benieuwd of er grote problemen zijn te verwachten met 4k-display en de gekozen videokaart.
- Ook tips aangaande (verminderen van) het geluidsniveau hoor ik graag.
[ Voor 0% gewijzigd door reup op 13-12-2017 16:32 . Reden: opmaak-tag verwijderd ]