Need Advice For New Monitor :-P

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Hey Tweakerbeez !

Hehe nu moet je niet gaan lachen als ik vertel waar ik nu tegen aan zit te kijken :)
Ik heb nu namelijk een Relisys 17" monitor :r en ik draai 1280x1024 op ja je zult het geloven of niet op 60 Hz..uche.
Mijn ogen zijn er afgelopen jaar echt op achteruitgegaan. Ik wil dus een nieuwe kopen, en ik dacht zelf aan een Iiyama 19 of 22 Inch !
Ik heb dus jullie advies en ervaringen nodig, ga hier dus geen ander merk aankonigen want ik ga alleen voor Iiyama.
Ik denk zelf dat 22" wat nadelen heeft, zoals: Als je op 1600x1200 draait dan zijn de lettertjes te klein???...En als je op 1024x768 draait rekt het beeld zo uit omdat ie zo groot is????
Ik weet het niet !
prijsverschil is 6 banken
Ik hoor het wel van jullie !

Rico-Burn met een brilsterkte inflatie van -1 ! :)

• Amigo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-10-2025

Amigo

Byte me....

Hellow, tijdje geleden dat ik iets gepost hebt, maar ja, veel onzinnige vragen... ehm... maar goed :)
Wat dacht je van een 21" Philips Brilliance? Leuke dingen hoor :9 Superstrak beeldje, heb ik zelf ook, Ilyama is ook goed, en mischien kan ik je nog wel een 21" Ilyama Vision Master 502 regelen, werk namelijk bij een computerbedrijf... wat dacht je van 2350,- gewoon nieuw, met garantie.
Greetzzz, Amigo

Remember this day, 'cause it could be your last.....

Verwijderd

amigo heeft zeker z'n hoofd gestoten en is omgevallen, daarna weer opgestaan en weer z'n hoofd gestoten...

2350,- voor een 502? get real!

een 510 krijg je nog voor minder man (1950,-)

enne die 21 insj brilliance is belachelijk duur, maar wel heel goed inderdaad.

sony is ook vrij duur maar als ik een nieuwe zou moeten kopen was het hoogstwaarschijnlijk een vette sony (19/21)

ik heb op het moment een philips 109s (19")
ook wel prima, vooral voor de prijs (1099,-)

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Neem de Sony CPD-420GST 19" ! Perfect !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik ga ook een Iiyama 19 inch kopen. Je moet wel de HT versie pakken(de duurste +/- 1300 piek). De 21 of 22 inch raad ik af als je een gamer bent, het is gewoon te groot om alles snel te kunnen zien.

Verwijderd

Hee maxx, maakt het zoveel uit dan die HT of normaal. De een is diamondtron geloof ik maar is dat bij een 19" echt die paar honderd gulden meer ;)

Verwijderd

Mag ik even opmerken dat ook deze topic in het verkeerde forum staat.

Gebeurt veel de laatste tijd.

• Amigo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-10-2025

Amigo

Byte me....

jepz, geloof dat ik mijn koppie gestoten hebt : ) ik bedoelde natuurlijk fl 1350,-
Typefoutje je zus hey, give me a break :)
en het klopt wel ja, 19" is goed genoeg als je gaat gamen, alleen met tekenen of zo heb je wat aan een grotere monitor.

Maar ben er weer weg van,
mzzl Amigo

Remember this day, 'cause it could be your last.....

Verwijderd

Rico

je weet het he

ONLY SONY

heheheh

• Ricoh
Hey Amigo !

1350 voor een 21" Iiyama is inderdaad spotgoedkoop ! Heel erg aantrekkelijk. Hoeveel zekerheid kun je me geven dat je hem voor me kunt regelen? En weet je ook of het beeld "errug bol" is of valt dat wel ietsje mee? Hou hem maar voor me vast, mail me eventueel maar even !

*zal wel erg hoge verzend cq rembours kosten met zich meebrengen :( , 50 kilo is dat dit toch? Let me know !

Rico-Burn

• Ricoh
Kan je ook een Pro versie regelen?

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

Rico, maar even een extra versteviging onder je bureaublad bouwen, anders klappen de 2 uiteinden je kop aan gort :)

• MJC
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-05-2024

MJC

mmm, ik heb 100 posts !
sorry, moest er effe uit :)

• Ricoh
Hey Amigo? (mark meeuwsen)
Wanneer hoor ik weer eens wat van je over die deal?
Pagina: 1