Ik zag vandaag een bekende shop die in de V&A uitsluitend refurbished artikelen aanbiedt. Gezien het aangeboden merk (voornamelijk HP) en de toevoeging
Ik heb niet gezien dat er nieuw beleid was gemaakt n.a.v. zeef in "Ruimere openstelling V&A". De V&A FAQ lijkt namelijk niet aangepast:
vermoed ik dat het hier gaat om directe feeds vanuit een distributeur die hier worden doorgeplaatst. Helaas ben ik niet 100% zeker omdat de HP partnumbers missen, zie voor meer uitleg PcDealer in "Ruimere openstelling V&A".(Refurbished) Grade A
Ik heb niet gezien dat er nieuw beleid was gemaakt n.a.v. zeef in "Ruimere openstelling V&A". De V&A FAQ lijkt namelijk niet aangepast:
Is deze gang van zaken inderdaad de bedoeling? Dus niet de enkele inderdaad gerepareerde desktop of processor (kon dat ook al?), maar kennelijk een compleet bedrijfsmodel (wat mij beter lijkt passen in de PW zoals ik eerder opperde).4) Voor bedrijven of shops is het toegestaan om in beperkte mate hun overtollige, open-doos of refurbished producten aan te bieden, of een enkel exemplaar van een nieuw artikel dat nog over is na de beëindiging van een winkel of opruiming. Daarbij moet je wel vermelden dat het een refurbished product is en of je particulier bent of dat het als bedrijf wordt verkocht