Welke laptop 17"?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1009993

Topicstarter
Omdat ik zelf niet al te veel verstand heb van hardware, wil ik graag aan jullie de vraag stellen welke laptop jullie mij adviseren.
...

Ik gebruik de laptop hoofdzakelijk voor Photoshop (en natuurlijk alle standaard dingetjes).
Ook wil ik graag een schermdiagonaal van 17 inch of meer.
Graag wel een wat snellere machine.
...

Ben nu in het bezit van een Acer laptop (V3-771) die ondertussen 8 jaar oud is. Deze laptop heeft prima zijn werk gedaan, maar begint nu toch wel last te krijgen van ouderdom.

...
Zelf kwam ik deze laptop tegen, ik weet niet wat jullie ervan vinden, misschien adviseren jullie mij heel iets anders. https://www.laptopshop.nl...pire-7-a717-71g-785y.html

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:32
ziet er opzich aardig uit. Hoe ben je op dit model uitgekomen? Waar heb je zelf al op gelet? Wat is je budget?

Wat me opvalt is dat deze laptop geen USB3.1 of Thunderbold heeft, wat de deur dicht doet voor de mogelijkheid een docking station te gebruiken. En de enige mogelijkheid om een extern scherm aan te sluiten is één HDMI poort. Ik vind het fijn om met veel schermen te werken dus voor mij zou dat een no-go zijn, maargoed dat is persoonlijk. Niet persé een dealbreaker dus, wel iets om bij stil te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-07 22:57
Wat is je budget?
Voorkeur, minimale Processor / RAM-geheugen / Opslagcapaciteit / Videokaart?
Soort lcd-paneel, mat / glanzend ?
Etc, etc..

Ik zou zelf eens een beetje schuiven met vereisten in de Pricewatch:
https://tweakers.net/pric...19;1107787;851735;876081/

[ Voor 33% gewijzigd door Purehz op 13-12-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1009993

Topicstarter
@mcDavid Ik ben op dit model uitgekomen door middel van op internetsite's gewoon te zoeken en het een en ander aan te vinken wat mij wel aardig lijkt. Mijn budget ligt ongeveer op €1400,-
Ik zal niet veel gaan werken met losse beeldschermen, dus voor mij zal 1 HDMI poort voldoende zijn.

@Purehz Mijn budget ligt op ongeveer €1400,-
Verstand van processors, geheugen, videokaarten e.d. heb ik eigenlijk niet (of een heel klein beetje).
Bedankt voor de bovenstaande link, zien er allemaal wel goed uit. De laptops van HP hebben een DVD/CD speler/brander, dat vindt ik wel erg fijn. Verder zie ik tussen deze 2 weinig verschil, waar zou jouw voorkeur naar uitgaan?