Apple support

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1009957

Topicstarter
Na het aanmaken van een Apple-id verscheen na de correct verlopen e-mailverificatie de melding: Neem contact op met iTunes Support om deze transactie te voltooien.
Vreemd er was geen sprake van een transactie.
Het bleek niet mogelijk om apps te downloaden omdat niet ingelogd kon worden met aangemaakte Apple-id.
Nogmaals geprobeerd om Apple-id aan te maken, maar met hetzelfde resultaat.
Telefonische afspraak met Apple support gepland. Vriendelijke man ging het na en zette mij 'even' in de wacht. Na verloop van tijd werd de verbinding verbroken. Ik werd verder ook niet teruggebeld. Nieuwe afspraak gemaakt. Ook nu weer in de wacht gezet, maar gelukkig geen verbroken verbinding. Resultaat: over een half uur zou ik met aangemaakte Apple-id kunnen inloggen.
Echter dat blijkt toch nog niet mogelijk. Op de supportpagina van iTunes gaven ze aan een mail te sturen via de website. Na een heel verhaal ingetypt te bleek na het versturen dat dat op dat moment niet mogelijk was en het verzoek om het later nog eens te proberen......
Tsja, hoe kom je nu verder? Zo te zien niet via Apple-support.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 29-06 15:57
Wat verwacht je precies van ons? Wij kunnen niet in het systeem van Apple....

Zou toch nogmaals contact opnemen met Apple en je probleem voorleggen.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-07 20:38

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik mis elke vorm van context...

Wat voor device gebruik je?
Welke stappen neem je en waar loop je precies vast?
Waar loopt de oplossing die al gegeven is precies vast?

Je wekt de indruk het proces niet goed te kennen en er ook niet teveel tijd en moeite in wilt steken, klopt dat? Het lijkt namelijk dat het proces vastloopt op de betaalinformatie (vanwege de term 'transactie' en het feit dat je via de App Store apps wilt gaan kopen). Misschien kom je daar wat verder mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik deel alleen een ervaring met Apple support. Verwacht verder niets. Maar mogelijk dat iemand dezelfde melding heeft gehad na aanmaken van een apple-id en de oplossing kan delen.
Proces is wel duidelijk en heb er genoeg tijd ingestoken;-) Alleen al in het contact met Apple support...vanwaar die indruk?
Stappen: resetten iPhone, iPhone terug naar fabrieksinstellingen om geschikt te maken voor andere gebruiker en bij configuratie van iPhone de optie om Apple-id aan te maken. Dat laatste is gedaan en geverifieerd, alleen blijft het hangen op de melding over het voltooien van de transactie terwijl zoals aangegeven er geen sprake is geweest van een transactie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Mijn ervaring met Apple support is dat ze tijdens het gesprek altijd je telefoonnummer vragen in het geval de verbinding wordt verbroken.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Anoniem: 1009957 Maak een Apple ID aan op een pc, en gebruik dat voor je iPhone.
Ik begrijp niet dat je dit topic aanmaakt als nieuw lid, zonder zelf te hebben gezocht naar mogelijkheden.
(niet om te katten ofzo, maar via Google kun je veel zelf vinden)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat een snelle conclusies allemaal. Ik had van alles geprobeerd. Natuurlijk ook gezocht op Google en via website van appleid en daar account geprobeerd enz enz. Zojuist opgelost via support van Apple. Na wat moed te hebben verzameld toch weer nieuw ticket aangemaakt. Het probleem was bij hen ook niet duidelijk.
Dus ik kan jullie niet aangeven wat de oorzaak was. En oplossing alleen mogelijk via support van iTunes. Het ticket was alleen bedoeld om een ervaring te delen....Als nieuw lid kruip ik maar snel in mijn hoekje;-)
Pagina: 1