[Berichten] Ordenen van de ''Berichten-Inbox''

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaran
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07-10 13:45
Onderwerp: Discussies in ''Berichten-Inbox'' makkelijk verplaatsen naar Folder of kunnen verweideren.

Beste tweakers,

Door het onderhandelen op de V&A krijg ik een hoop ''discussies'' in mijn tweakers ''berichten-inbox''.
Ik probeer altijd alles netjes in te delen in sub-folders, echter is dat de laatste maanden achterop geraakt.
Ik kom tot de ontdekking dat er geen manier is om de discussies uit de inbox makkelijk te kunnen verplaatsen of te verweideren.
De enige optie die ik momenteel vind is om elke discussie handmatig te openen, naar beneden te scrollen en dan via de eigenschappen te verplaatsen naar een sub-folder.
Ik vroeg mij af of er een makkelijkere manier zou kunnen worden gevonden om meerdere discussies tegelijk te verplaatsen naar een folder of te verweideren.

Het zou wat mij betreft al erg helpen als je vanaf je ''berichten-inbox'' discussies zou kunnen verplaatsen zonder eerst het betreffende bericht te hoeven laden.
Aangezien verweideren momenteel neerkomt op verplaatsing naar het ''Trash'' folder zou een keuzemenu met verplaatsen naar een subfolder achter een bericht al een hoop schelen.
Helemaal geweldig zou een volwaardige inbox zijn met een ''aanvink'' systeem en een optie ''alles selecteren'' waarna er een menu verschijnt met je sub-folders waar je alles in kan dumpen :)

Ik ben benieuwd of meer tweakers hier mee zitten en dit een toevoeging zouden vinden!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 11:44

MsG

Forumzwerver

Zijdelings hieraan opper ik dat je in plaats van het relatief nutteloze "Starter" eens te zien krijgt wie de externe correspondent is. Dat ik zelf onderdeel van een DM ben lijkt me vrij obvious en onnodig om te zien. Hierdoor moet ik de hele tijd onnodig DM's openen om te lezen met wie de correspondentie was.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn