Welke te kopen: Status Audio CB-1 < of > Philips SHP9500 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLTN
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-08 09:17
Mijn vraag
Welke van deze twee hoofdtelefoons is de juiste keuze?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik luister naar indie, folk, punk, metal en andere varianten rock, vocal jazz (Sinatra en Nat Cole) en ik game op mijn PC. Ik raak graag helemaal verdwaald in de sfeer van de games die ik speel.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Reviews van Zeos van beide hoofdtelefoons op Youtube bekeken, waarin hij van beide positief verbaasd is over de prijs/kwaliteit verhouding van deze producten.

Hebben jullie ervaring met één van deze of beide hoofdtelefoons? Ik zou graag wat advies/hulp willen krijgen.

Ik kan de CB-1 voor €45 op Amazon DE krijgen en de SHP9500 voor €85 op eBay zonder garantie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je cb-1's is de overduidelijke keuze hier, de shp9500 is stukken beter gebouwd en comfortabeler. ze hebben een ruimer geluid met meer ietsjes meer detail en stemmen klinken er heel goed mee. maar 2x zoveel geld is het waarschijnlijk niet waard. en het is ook open back dit omstaanders kunnen alles horen en jij kan ook alles horen van buitenaf. en je kan trouwens ook de shp9500 om aliexpress kopen voor 70 euro of minder dus daar zou ik ook rekening mee houden

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2019 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:08

FeaR

In GoT we trust

Een topic van haast twee jaar oud kicken is een beetje onzinnig.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.