iCloud: Contactpersoon blijft zich oneindig vermenigvuldigen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-media
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Goedemorgen,

Ik heb een wel erg vreemd probleem met één van mijn contactpersonen in iCloud.

Sinds enkele weken is er één bepaalde contactpersoon in mijn adresboek die zich automatisch en oneindig blijft vermenigvuldigen in iCloud. Op een bepaald ogenblik kwam deze contactpersoon ongeveer 5.000 keer voor in mijn iCloud contactenlijst. Deze contactpersoon bevat enkel een naam en een e-mailadres, geen andere gegevens.

Ik heb al van alles geprobeerd om deze contactpersoon definitief te verwijderen, maar niets blijkt te helpen. Steeds opnieuw verschijnt diezelfde contactpersoon in mijn adresboek en begint zichzelf automatisch en oneindig te kopiëren/vermenigvuldigen (à ratio van ongeveer 10 à 15 kopieën per minuut).

De iCloud synchronisatie (even) uitschakelen op de iPhone (iOS 11.2) iMac/Macbook (macOS High Sierra 10.13.2) en alle kopieën van de contactpersoon rechtstreeks via https://www.icloud.com/ verwijderen brengt geen soelaas. Na enkele minuten staan er weer tientallen kopieën van diezelfde - net verwijderde - contactpersoon in de adressenlijst.

Iemand die ooit een gelijkaardig probleem heeft gehad, of een mogelijke oplossing kan aanreiken? Alvast bedankt.

Alle reacties

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 15:51

Davidson

Porsche fan

Misschien een sync probleem op de iCloud server? Misschien biedt een belletje naar Apple Support soelaas als je dat nog niet gedaan hebt :)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• i-media
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Goedemorgen Davidson,

Bedankt voor je reactie. Het was inderdaad een sync probleem op de iCloud server, na 2 uur zoeken heeft Apple Support de fout kunnen oplossen.