Kan ik twee beeldschermen aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krisje65
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 29-10-2022
Ik wil graag twee beeldschermen aansluiten op mijn pc maar weet niet of dat kan.
Ik wilde hier eigenlijk een foto van de achterkant van mijn pc toevoegen maar hoe dat moet is mij ook niet duidelijk.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

Erm kort door de bocht. heb je 2 video uitgangen ? zo ja dan kan het. zo nee dan zul je een (andere) videokaart moeten aanschaffen

[ Voor 10% gewijzigd door heuveltje op 13-12-2017 09:24 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:40
Een plaatje zou je hier http://www.imghost.nl/upload.php kunnen uploaden en dan hier plakken in het topic.

- Wat voor systeem heb je (Merk, Model, Type)
- Wat voor aansluiting heeft je tweede scherm ?
- Wat voor aansluiting zie je aan de achterkant van je systeem (VGA, HDMI, DVI, Display?)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
krisje65 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:20:
Ik wil graag twee beeldschermen aansluiten op mijn pc maar weet niet of dat kan.
weet je het type/model van je pc en/of videokaart?
Ik wilde hier eigenlijk een foto van de achterkant van mijn pc toevoegen maar hoe dat moet is mij ook niet duidelijk.
boven het invoeren van een bericht staat de optie om een plaatje via je tweakers.net fotoalbum toe tr voegen, dan upload je naar tweakers toe

je kan ook plaatjes uploaden op imgur.com, na het uploaden krijg je diverse "share" opties, waaronder een forum link;
Die kan je hier in een bericht plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 15:22
krisje65 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 09:20:
Foto is ook niet noodzakelijk.

Klik op "Mijn Computer", "Eigenschappen", "Apparaatbeheer" > Beeldscherm Adapter.

(of als je Windows engelstalig is:)
Klik op "My Computer,"Properties","Device Manager". > Display Adapter

Nu krijg je een lijst van alle hardware dat in je computer zit, die lijst lijkt hier op:
Zoek je videokaart in de lijst en vertel ons HOE je videokaart heet in die lijst, dan kunnen wij je wel vertellen wat je er nog meer op aan kunt sluiten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PV2JvYaXR2BmZ9ndmxKWgf3P/full.jpg

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Type van de chip zegt niet direct wat over de beschikbare aansluitingen, dat kan per fabrikant en model verschillen. Type én foto is wel handig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:50
Pagina: 1