Toon posts:

Voodoo 3 2000 AGP niet hoger dan 640x480?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor iemand met een systeempie met een Celeron 433 een Voodoo 3 2000 AGP videokaartje aangeschaft en geinstalleerd met de nieuwste drivers maar de schermresolutie wil niet hoger dan 640X480 wat doe ik fout?

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 19:36
Low-end monitor 14" >:) heb je wel een schone windows geinstaleerd? en direct x 7 en die toei ? geef uns wat meer info...

Currently playing: MTG Arena (PC)

• budi
  • Laatst online: 22:13
Controleer eens of hij niet toevallig op 16 kleuren staat, dan doen de drivers het niet goed.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
Het is een 17" monitor
Het besturingssysteem is Win 98SE.
Direct X 7a is geinstalleerd
Hij staat ingesteld op hoge kleuren 16bits maar het maakt niet uit op hoeveel kleuren hij staat want bij geen een wil hij hoger dan deze resulutie. Zeer vaag.
De monitor staat ingesteld op een standaard monitor omdat ik geen idee heb wat voor monitor hij heeft. Kan je hier op een of andere manier achter komen?

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Ik denk dat daar het probleem zit. Als windows niet weet wat voor een monitor er aan hangt durft ie er geen hoge resolutie naartoe te sturen, omdat de monitor dat misschien niet trekt.

Probeer 'plug & play monitor' eens, of een 'standaard svga 1024*768' of zo... Succes!

Verwijderd

ik heb ook een voodoo3 2000 agp, en ik heb (effe opscheppen) een 21' iiliama monitor en ik kan 1600*1200 draaien, al doe ik dat niet, wordt het allemaal toch weer allemaal weer erg klein, maar het kan dus wel ;) succes ermee

• Uhmmie
  • Laatst online: 19-08 19:36
Yeps ik ben het met weefselkweekje eens, het ligt gewoon aan je monitor instellingen :) zoals ik al met die 14" beweerde :) ff een andere in windows kiezen...

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt :) bedankt voor jullie replies.
Het lag er aan de monitor instelling.
Ik heb deze nu veranderd in standaar svga 1024x768 en toen deed ie het.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

Kan hoger, en op wat voor refreshrate
draait tie.
Als het een wat kwalitatief goede monitor is kan hij makkelijk 85 Hrz aan, is wel zo goed voor je ogen.

Achter op die kanonnen staan wel FCC nummers, of andere nummers, namen, etc.....
Post die dingen effe, dan weet je zo welke monitor er aan hangt.

Mzzl Diamon

And The Only One

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 16:37

Mex

Ik had hetzelfde probleem met mijn Voodoo 3. Het enige wat je moet doen is een monitor instellen!!!!! Als je dit niet gedaan hebt wil de kaart niet draaien op hoger dan 640x480. Je moet dus ff je monitor opgeven en klaar is klara.

Verwijderd

Topicstarter
Tnx Daimon voor de tip met dat FCC ID nummer. Ik ben er in middels achter dat het gaat om een monitor van TVM Taiwan Video & Monitor Corp. maar weet iemand hoe je er nu achter moet komen welk model je hebt?

Verwijderd

http://www.tvm.com/newwebsite/main.html Ze hebben maar 2 17" modellen, dus ff proberen ?
Pagina: 1