Ik heb voor iemand met een systeempie met een Celeron 433 een Voodoo 3 2000 AGP videokaartje aangeschaft en geinstalleerd met de nieuwste drivers maar de schermresolutie wil niet hoger dan 640X480 wat doe ik fout?
Low-end monitor 14"
heb je wel een schone windows geinstaleerd? en direct x 7 en die toei ? geef uns wat meer info...
Currently playing: MTG Arena (PC)
Controleer eens of hij niet toevallig op 16 kleuren staat, dan doen de drivers het niet goed.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Het is een 17" monitor
Het besturingssysteem is Win 98SE.
Direct X 7a is geinstalleerd
Hij staat ingesteld op hoge kleuren 16bits maar het maakt niet uit op hoeveel kleuren hij staat want bij geen een wil hij hoger dan deze resulutie. Zeer vaag.
De monitor staat ingesteld op een standaard monitor omdat ik geen idee heb wat voor monitor hij heeft. Kan je hier op een of andere manier achter komen?
Het besturingssysteem is Win 98SE.
Direct X 7a is geinstalleerd
Hij staat ingesteld op hoge kleuren 16bits maar het maakt niet uit op hoeveel kleuren hij staat want bij geen een wil hij hoger dan deze resulutie. Zeer vaag.
De monitor staat ingesteld op een standaard monitor omdat ik geen idee heb wat voor monitor hij heeft. Kan je hier op een of andere manier achter komen?
Ik denk dat daar het probleem zit. Als windows niet weet wat voor een monitor er aan hangt durft ie er geen hoge resolutie naartoe te sturen, omdat de monitor dat misschien niet trekt.
Probeer 'plug & play monitor' eens, of een 'standaard svga 1024*768' of zo... Succes!
Probeer 'plug & play monitor' eens, of een 'standaard svga 1024*768' of zo... Succes!
Verwijderd
ik heb ook een voodoo3 2000 agp, en ik heb (effe opscheppen) een 21' iiliama monitor en ik kan 1600*1200 draaien, al doe ik dat niet, wordt het allemaal toch weer allemaal weer erg klein, maar het kan dus wel
succes ermee
Yeps ik ben het met weefselkweekje eens, het ligt gewoon aan je monitor instellingen
zoals ik al met die 14" beweerde
ff een andere in windows kiezen...
Currently playing: MTG Arena (PC)
Het is gelukt
bedankt voor jullie replies.
Het lag er aan de monitor instelling.
Ik heb deze nu veranderd in standaar svga 1024x768 en toen deed ie het.
Het lag er aan de monitor instelling.
Ik heb deze nu veranderd in standaar svga 1024x768 en toen deed ie het.
Kan hoger, en op wat voor refreshrate
draait tie.
Als het een wat kwalitatief goede monitor is kan hij makkelijk 85 Hrz aan, is wel zo goed voor je ogen.
Achter op die kanonnen staan wel FCC nummers, of andere nummers, namen, etc.....
Post die dingen effe, dan weet je zo welke monitor er aan hangt.
Mzzl Diamon
draait tie.
Als het een wat kwalitatief goede monitor is kan hij makkelijk 85 Hrz aan, is wel zo goed voor je ogen.
Achter op die kanonnen staan wel FCC nummers, of andere nummers, namen, etc.....
Post die dingen effe, dan weet je zo welke monitor er aan hangt.
Mzzl Diamon
And The Only One
Ik had hetzelfde probleem met mijn Voodoo 3. Het enige wat je moet doen is een monitor instellen!!!!! Als je dit niet gedaan hebt wil de kaart niet draaien op hoger dan 640x480. Je moet dus ff je monitor opgeven en klaar is klara.
Tnx Daimon voor de tip met dat FCC ID nummer. Ik ben er in middels achter dat het gaat om een monitor van TVM Taiwan Video & Monitor Corp. maar weet iemand hoe je er nu achter moet komen welk model je hebt?
Pagina: 1