Vandaag verscheen er in de pers weer een bericht over het updaten van de software van mobiele telefoons. Omdat ik al bedacht had een eenvoudig apparaat aan te schaffen voor een lage prijs ben ik naar de datum van software van dat Android apparaat gaan kijken. die blijkt van 2016 en zal dus volgens de berichten nog maar 1 of 2 jaar worden geupdate. Als ik een recenter model koop ben ik gelijk 2 x zoveel kwijt.
Ik vraag me het volgende af:
1) als ik de telefoon als dongel gebruik middels tethering met wifi of usb kabel, heb ik dan te maken met de beveiliging van de telefoon? Ik vraag me af of de software van dongels sowieso worden geupdate.
2) is dat updaten nou werkelijk van serieus belang als je beveiligingssoftware van bv AVG of Bitdefender op je telefoon gebruikt (die geupdate wordt)?
Ik vraag me het volgende af:
1) als ik de telefoon als dongel gebruik middels tethering met wifi of usb kabel, heb ik dan te maken met de beveiliging van de telefoon? Ik vraag me af of de software van dongels sowieso worden geupdate.
2) is dat updaten nou werkelijk van serieus belang als je beveiligingssoftware van bv AVG of Bitdefender op je telefoon gebruikt (die geupdate wordt)?