Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhilusius
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11-04-2022
Ik had zelf interesse in de Lenovo Yoga, en ben dus wezen zoeken. Nu zie ik een enkele reviews, die mee nemen dat de tablet een prijskaart van 499 euro heeft. Nu vind ik dit opvallend, want ookal zijn alle aanbieders hier inderdaad rond die prijs, Lenovo zelf verkoopt hem voor zeker 100 euro minder, en nu zelfs 130 euro minder (359,10 op moment van schrijven). Ik kan inzien dat zij als webshop misschien geen abbo hebben voor prijzen hier, maar vind dit een dermate groot verschil, dat het apparaat een stuk haalbaarder wordt.

Zijn er meer mensen die dit apparaat interesant zouden vinden wetende dat deze prijs mogelijk dus lager ligt?

[ Voor 9% gewijzigd door xhilusius op 12-12-2017 20:49 . Reden: Verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-08 13:18
Wat is je vraag precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhilusius
Heb het gepost als discussie punt, dus het is geen vraag, hoop alleen te zien wat andere hier van vinden en of ik nu de enige ben die het dan een stuk betere deal vind dan voor 500 euro. Wel een beetje opletten he ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je vraagt je af of een tablet voor € 360 een beter deal is dan dezelfde voor € 500?
Wat valt daar over te discussieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xhilusius
Het gaat mij om het feit dat ik 500 euro te veel vind, terwijl voor 140 euro minder hij in een hele andere prijs klasse valt en hij mogelijk stuk aantrekkelijk is. Maar als je daarin niets bij te dragen hebt, dan hoef je ook niet te reageren.

Het gaat hier om de mensen die 500 dus te veel vinden, wat ik bij veel reviews online terug vind komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Wij kunnen toch niet bepalen wat jij te veel vindt of niet? Als jij 500,- te veel vindt maar 360 goed dan koop je het en anders niet? Niet echt discussie over mogelijk lijkt me tenzij je dus wel de vraag hebt wat het waard is, maar daar kan je ook de pricewatch voor gebruiken om e.a. te vergelijken natuurlijk.

Het is iig niet heel duidelijk waar je nou naartoe wil met dit topic, in de TS noem je namelijk niet dat je de tablet misschien wil kopen (en waarvoor gebruiken) en in de volgende post vraag je een discussie of 360 euro beter is dan 500 euro als prijskaartje ;)
Voor het vergelijken binnen een prijsklasse hebben we dus de pricewatch.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@xhilusius welkom op het Forum.

Hoewel het een mooie aanbieding is, bedankt voor het wijzen erop, zie ik er verder ook weinig discussiewaarde in. Wil je graag aankoopadvies, dan kan je een topic aanmaken in Aankoopadvies Tablets en Telefoons. Wil je discussieren over deze tablet, dan zal je met wat speciekere vragen / openingspost moeten komen.

Hier komt dan ook een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.