Apple ID probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

*snip*

Helaas heb ik een probleem; Een vriend heeft een nieuwe iPhone aangeschaft, maar hij heeft de reservekopie via iTunes overgezet. Alleen vraagt de iPhone heel de tijd om de wachtwoord van zijn Apple ID, maar dit weet hij dus niet meer. Herstellen bij Apple website heeft niet veel nut.

Mijn vraag is; Hoe kan hij zijn Apple ID van zijn nieuwe iPhone verwijderen?

Gracias!

[ Voor 11% gewijzigd door Daedalus op 12-12-2017 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Nou, hier het stappenplan:
- je gaat naar www.google.nl
- je tikt in 'apple id herstel'
- je volgt de instructies op een van de sites waar dit beschreven staat

Of denk je dat er een mogelijkheid is om het toestel te unlocken buiten Apple om? Dat kan je wel vergeten! Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:38
Is het niet mogelijk om dit via de wachtwoord vergeten optie te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:08

sanzut

It's always christmas time

Wachtwoord vergeten inderdaad. En als het niet de Apple ID van je vriend is, maar bijv. een tweedehands marktplaats iPhone is dir vraagt om het Apple ID van de oude eigenaar, dan resteert er niet anders dan terug naar de verkoper om zijn AppleID te ontkoppelen en Zoek-Mijn-iPhone uit te schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sanzut schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:42:
Wachtwoord vergeten inderdaad. En als het niet de Apple ID van je vriend is, maar bijv. een tweedehands marktplaats iPhone is dir vraagt om het Apple ID van de oude eigenaar, dan resteert er niet anders dan terug naar de verkoper om zijn AppleID te ontkoppelen en Zoek-Mijn-iPhone uit te schakelen
Het is geen tweedehands iPhone en mijn vriend weet zijn wachtwoord niet meer. Wachtwoord vergeten werkt ook niet, dan moet die 13 dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alle instructies vind je bij Apple Als u het wachtwoord van uw Apple ID bent vergeten. Mocht je er niet uitkomen dan kun je het beste direct contact opnemen met Apple. Iedere andere mogelijkheid gaan we hier niet bespreken (zie Het algemeen beleid #verbodenhacken). Dit topic gaat derhalve op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.