Ethereum verkocht op Litebit, Munten weg

Pagina: 1
Acties:
  • 6.431 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb vandaag na een lange tijd besloten om mijn ETH te verkopen.
1,15 ETH stond er op mijn Bittrex wallet.
Ik heb op Litebit een verkooporder geplaatst en de juiste ontvangst en return adressen ingevoerd.
Na lang gewacht te hebben was mijn withdrawal op Bittrex completed en tot mijn grote verbazing op Litebit gecanceld.
De munten zijn nog niet teruggestort op mijn Bittrex wallet en ik zit er erg mee
De TX receipt geeft succes aan en er zyn al ruim 800 block confirmations. Ook hier staan de juiste adressen in.

Ik zou graag willen weten wat ik nu nog kan doen om mijn munten terug te krijgen
Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Verwijderd op 20-12-2017 20:17)

• KennyR
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 13:55
Dit probleem is 13 dec direct opgelost. Zoals alle andere problemen die wij ook oplossen maar de groei en toename van daadwerkelijk ALLES is erg lastig te voorspellen. Groei hadden wij wel verwacht maar niet wat wij de afgelopen 2 maanden zien.

Ter info:
LiteBit zal medio januari 2018 verhuizen naar Rotterdam waar wij 78 personen kunnen vestigen en wij verwachten eind januari al onze huidige en nieuwe klanten weer de service te kunnen leveren die zij gewend zijn.

Bedankt voor jullie begrip.

Kenny
CEO LiteBit

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Dus je zegt dat je eerst een verkooporder op Litebit hebt aangemaakt, en daarna pas vanaf Bittrex hebt overgemaakt?
Is je verkooporder dan niet gewoon gecanceld omdat je geen tegoed had en staan je munten dan nu niet op Litebit op je te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, Mijn munten stonden op Bittrex.
Als je op Litebit een verkooporder wilt plaatsen, krijg je een uniek adres dat je dus als withdrawal address in Bittrex moet invoeren. Dit heb ik gedaan en alles was in orde. Litebit gaf ook aan dat de bestelling in verwerking was. Maar uiteindelijk is ie op Litebit gecanceld en op Bittrex staan ze ook niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Wat was het depot adres? Heb je ook een Tx?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Wat zegt Litebit zelf? Het klinkt bijna alsof het te lang duurde maar als adres klopte zou het daar aangekomen moeten zijn. Zij het later dan dan verwacht.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een E-mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Ik verwacht ook dat dit wel een tijdje zal duren vanwege de drukte op hun site.

De TXID is: 0x528929eff024f8b61d885f2700438643aa7622c898508b1688ce605e7d451be4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:54

Rannasha

Does not compute.

Je kunt niet veel meer doen dan wachten op reactie van LiteBit. Als de Ether nu op hun adres staat, dan is het aan hen om de volgende stap te zetten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Je moet gewoon even geduld hebben. Litebit moet naar mijn weten je Ethereum handmatig terugboeken naar je return adres. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben best nieuw in dit wereldje en hetgeen waar ik mij zorgen om maak is dus dat er op de Litebit website staat dat mijn bestelling gecanceld is, en ik op mijn bittrex wallet ook geen pending deposits zie van Litebit.
Ik vraag me dus af waar mijn munten nu staan aangezien de order gecanceld is.
Ik vrees dat er iets mis is gegaan en ik dus kan fluiten naar mn munten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Ontspan... Je 1.152075 Ethereum staat nu in de wallet van Litebit (0xf9d235BDb803F531aE8D1be999d61E0a1AEcb7F1)

Wat ik al eerder zei, je moet even geduld hebben, ze moeten het hoogstwaarschijnlijk handmatig terugboeken naar je return adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke dus ''TxReceipt Status:Success'' houdt dus in dat ze nu op de verstuurde wallet staan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Yup! Kijk hier maar eens; https://etherscan.io/txs?...d1be999d61e0a1aecb7f1&p=1

Klik vervolgens op View All, dan staat op de 3e pagina jou transactie.

Kun je weer rustig adem halen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yes, bedankt man nou nog even afwachten.

Thanx!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KennyR
rafelloni, kan je even je ordernummer geven? Kan ik even snel voor je kijken, zoals je wellicht merkt is er een enorme achterstand op de tickets en zal het waarschijnlijk 3 a 4 dagen duren voordat je antwoord krijgt.

[ Voor 19% gewijzigd door KennyR op 13-12-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sell order is: LBSELL187701 en de ID = SLBO187701

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2017 15:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KennyR
Oke, zou je nog even je transaction id willen sturen? Mag ook via PM als je wilt.

Door een enorme ophoping in het Ethereum netwerk komen transacties soms te laat binnen doordat een transactie daar voor te weinig fee heeft meegestuurd en de hele chain blijft hangen, dit is inmiddels opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb je een PM Gestuurd!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +28 Henk 'm!

• KennyR
Dit probleem is 13 dec direct opgelost. Zoals alle andere problemen die wij ook oplossen maar de groei en toename van daadwerkelijk ALLES is erg lastig te voorspellen. Groei hadden wij wel verwacht maar niet wat wij de afgelopen 2 maanden zien.

Ter info:
LiteBit zal medio januari 2018 verhuizen naar Rotterdam waar wij 78 personen kunnen vestigen en wij verwachten eind januari al onze huidige en nieuwe klanten weer de service te kunnen leveren die zij gewend zijn.

Kenny
CEO LiteBit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Kenny,

Fijn dat dit probleem op 13 december direct is opgelost. Ik zit echter met hetzelfde probleem, alleen dan met NXT munten.

Update: probleem opgelost

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2017 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KennyR schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 01:38:

Ter info:

Kenny
CEO LiteBit
Hoi,

Ik heb hetzelfde met xrp eveneens op 12 december en het is nog steeds niet opgelost! :(

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Dit is geen helpdesk/forum van Litebit..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.