Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• pvpke
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 08:23
Beste medetweakers,

Sinds kort ben ik verhuisd en heb ik mijn oude (2012) NAS ook mee genomen. Ik ben gaan zoeken naar software voor de schijf online maar deze lijkt spoorloos verdwenen. (in de hoop dat er een update is) Ik zoek enkel op de naam van de NAS aangezien ik niet zou weten waar ik anders moet zoeken. Is er hier iemand die raad weet met het vinden van software van dit oude stukje hardware?

Hier nog even een link over welk item het gaat;
pricewatch: Iomega Home Media Cloud Edition 2TB

Alvast bedankt,

Pieter

Beste antwoord (via pvpke op 12-12-2017 21:59)

• PascalDutch
  • Registratie: oktober 2012
  • Niet online
Twee minuten Googelen: drivers. Zijn wel voor Windows 7, Windows 10 wordt kennelijk niet ondersteund.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• PascalDutch
  • Niet online
Twee minuten Googelen: drivers. Zijn wel voor Windows 7, Windows 10 wordt kennelijk niet ondersteund.

• pvpke
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb enkel Win 10 dus ga toch proberen of dit lukt. Ik kwam er niet op uit daarom de vraag.

• pvpke
quote:
PascalDutch schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 19:00:
Is me gelukt de update te draaien met Edge en Win 10.
Dikke mercie.

• PascalDutch
  • Niet online
quote:
pvpke schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:59:
[...]

Is me gelukt de update te draaien met Edge en Win 10.
Dikke mercie.
Fijn dat het werkt, geen dank!

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True