Toon posts:

Aandacht voor problemen brakke iiyama's 451

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou volgens mij zo langzamerhand toch wel een goed idee zijn, m.a.w.:

Kan er op de frontpage van Tweakers niet een artikeltje geplaatst worden :?

Want dit probleem hebben nu al zoveel mensen, ik ben er gelukkig niet één van, maar ik kan me zo voorstellen dat dit GRANDIOOS irritant moet zijn. En als je de "draadjes" oa deze: [topic=130527] (kilometers lang) volgt, is er ook niet echt een verbetering te zien waar iiyama voor hoort te zorgen....

t is maar een ideetje. Ik weet wel dat ik t erg tof had gevonden als er eens wat meer aandacht aan zou worden besteed, of kan GoT daar niet aan beginnen :?

AirHead

edit: typo

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

valt ook heerlijk veel over te schrijven:

http://www.tweakers.net/nieuws/-471487

>:)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 20:39 schreef WouterTinus het volgende:

Da's flauw, grappig >:) , maar flauw ;) . Zeg nou zelf, je zou toch, als je telkens dat probleem hebt, graag bij iiyama voor de deur gaan staan en dat scherm door de ruiten smijten zolangzamerhand. Ze doen er gewoon niks aan.......

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 17:50

ronaz

Wishmaster

Ik heb inmiddels een Philips maar het is wel grappig Wouter.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:38
LOL :P

Verwijderd

Topicstarter
Tjonge, aan t aantal replies te zien, zou je bijna denken dat er helemaal geen probs zijn........

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

In dit topic bedoel je?

Bedenk wel dat erg veel van de GoTters dit forum niet zo boeiend vinden, he?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Mijn 2de pling reclame /pling CD is mislukt.. Kun je misschien eens wat op de FP zetten Wouter? Ik denk dat een beetje aandacht geen kwaad kan.

;)

Ik d8 al wat moet die pyjama-post toch in de DSP.. >:)
Dit is erg naar voor ze.
Wat een diepgang en medeleven weer Wouter.. 8-)

Verwijderd

Op woensdag 11 juli 2001 20:39 schreef WouterTinus het volgende:

Altijd humor dat :+

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 22:22 schreef RenevdVeen het volgende:
Mijn 2de pling reclame /pling CD is mislukt.. Kun je misschien eens wat op de FP zetten Wouter? Ik denk dat een beetje aandacht geen kwaad kan.
Dat slaat natuurlijk weer als een l*l op een gebakje, maar goed. Er is een fabricage fout aanwezig in dat scherm en is niet te vergelijken met dat irritante voorbeeldje van jou. Dus die reactie is erg overbodig......

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op woensdag 11 juli 2001 22:35 schreef AirHead het volgende:

[..]

Dat slaat natuurlijk weer als een l*l op een gebakje, maar goed. Er is een fabricage fout aanwezig in dat scherm en is niet te vergelijken met dat irritante voorbeeldje van jou. Dus die reactie is erg overbodig......
o c'mon een beetje humor heet dat ;)
Maar ik vrees dat er inderdaad weinig over te schrijven valt, IIyama zou dan denk ik eerst meer openheid moeten geven, wat ze niet doen omdat je dan het scherm terug kan brengen etc.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

/me begint nu toch af te vragen hoe een l*l op een gebakje slaat...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 22:38 schreef Kees het volgende:

[..]

o c'mon een beetje humor heet dat ;)
Dat is geen humor, dat is iemand voor l*l proberen te zetten. Wouter maakte een leuke grap idd, die kan ik wel waarderen, dit is gewoon een zielige reply. FF slijmen tegen t adje noem ik dat.....

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 22:41 schreef RenevdVeen het volgende:
/me begint nu toch af te vragen hoe een l*l op een gebakje slaat...
Wordt een errug smerig zooitje waarschijnlijk... probeer t is zou ik zeggen.....

Verwijderd

1. Humor is persoonlijk
2. Slijmen met als doel??
3. Anders maak je er even een punt van..

/me gaat maar weer eens op het EO -forum rondhangen. Hebben ze meer gevoel voor humor..

Maar het spijt me als ik je gekrenkt heb hoor.. suc6 met je Iiyama...

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:10

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op woensdag 11 juli 2001 22:41 schreef RenevdVeen het volgende:
* CV_SmileY begint nu toch af te vragen hoe een l*l op een gebakje slaat...
Behoorlijk OFFtopic.
Ben trouwens blij dat ik een Philips 109P heb aangezien ik allerlij vage problemen hoor over die Iiyama's

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 juli 2001 22:46 schreef RenevdVeen het volgende :
Maar het spijt me als ik je gekrenkt heb hoor.. suc6 met je Iiyama...
Dan is t goed ;) ... Ik heb trouwens een goede iiyama, de 450 pro, beter lezen. Ik vind t alleen nogal kut voor diegenen die de brakke 451 hebben......

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op woensdag 11 juli 2001 22:46 schreef CV_SmileY het volgende:

[..]

Behoorlijk OFFtopic.
Ben trouwens blij dat ik een Philips 109P heb aangezien ik allerlij vage problemen hoor over die Iiyama's
De rest werkt gewooon hoor, staat hier een 19" Iiyama VMP 452 die het perfect doet.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dus gehoopt dat er een paar adjes waren die de problemen, die er gewoon echt zijn, wel serieus zouden nemen, ijdele hoop :? .

Hint: Net zoals wanneer er weer eens iets negatiefs over Intel te vertellen valt, kan er toch ook een kritische noot over dit onderwerp op de Frontpage komen :?

• BoXie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-03-2023
Ja ... helemaal mee eens ...

Door dit op de frontpage te zetten kan Tweakers eens duidelijk een statement maken m.b.t. de wanprestaties die de monitorfabrikanten vaak leveren en dan met name Iiyama !!
Dus ... zet het op de frontpage ... en maak een groot deel van Tweakers-lezers blij !!

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-11 14:57
Ik heb ook een VMP451, maar niet echt problemen (alleen 1x in de 2 weken even knipperende hoekjes 5sec. lang). Maar het is wel naar als je wel problemen hebt.

Verwijderd

Idd, een goed idee. Want er zijn nog veel mensen die zitten te twijfelen of ze de monitor moeten kopen ja/nee. Als de thread op het forum wordt samengevat, met een overzicht van de problemen, is het een stuk makkelijker om een besluit te nemen.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er zijn daar 30/40 man met problemen, daaruit kun je toch niet meteen de conclusie trekken dat al die monitors brak zijn? Ik bedoel, als je naar andere populaire stukken hardware gaat zoeken op GoT vind je vast evenveel problemen. Dat de service van Iiyama 'niet zo goed' is is natuurlijk ook k*t, maar niet echt nieuws.

Verwijderd

WouterTinus: Heb je de thread gelezen?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

globaal ja :)

http://www.tweakers.net/nieuws/17590

meer kan ik toch niet doen :)