Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iPhone 8.
Nu probeer ik vandaag applecare aan te schaffen(nog geen dertig dagen na aankoop)en dit blijkt niet mogelijk.
Ik dacht dat dat nog kon tot een bepaalde periode na aankoop?
Heeft hier iemand recent ervaring mee in Belgie?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Apple al gebeld?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:32
Nederland:
https://www.apple.com/nl/support/products/iphone.html

Belgie:
https://www.apple.com/benl/support/products/

Lijkt idd een verschil in te zitten.

Bij Nederland staat er uitgebreide informatie over de iPhone. Bij de BE helemaal niks over AppleCare

Ook als je een iPhone besteld wordt er niks over AppleCare genoemd en kan je het er niet bijbestellen. Blijkbaar is er in België een probleem met AppleCare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:25
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:44:
Ik heb een iPhone 8.
Nu probeer ik vandaag applecare aan te schaffen(nog geen dertig dagen na aankoop)en dit blijkt niet mogelijk.
Ik dacht dat dat nog kon tot een bepaalde periode na aankoop?
Heeft hier iemand recent ervaring mee in Belgie?
AppleCare+ is niet beschikbaar in Belgie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok,bedankt,het is inderdaad niet mogelijk
Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuijkeN
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:50

PuijkeN

euhm ?

Ik heb hier inderdaad ook een probleem mee gehad.Ik heb een iPhone gekocht in de Apple Store in Brussel, op de BTW-nummer van mijn werkgever (om op die manier hem in te kunnen brengen in de zaak en zij een stuk kunnen bijleggen bij de telefoon).

Na enkele telefoontjes met Apple bleek het niet mogelijk te zijn om hier AppleCare+ op aan te schaffen. Dit is wettelijk verboden blijkbaar, een alternatieve oplossing die daar werd voorgesteld is om te zoeken naar andere telefoonverzekeringen zoals de iPhone verzekering bij Switch.

Echter woon ik zelf in Nederland, en heb ik een NL creditcard en staat het adres van mijn AppleID in Nederland. Hiermee kon ik probleemloos AppleCare+ activeren op mijn iPhone.

Misschien heb je de mogelijkheid om zoiets voor elkaar te krijgen? (NL familie of vrienden?)

PVOutput

Pagina: 1