ik heb gister me nvidiot gayforce 2mx naar de klote geholpen, doordat ik de heatsinker af wou peuteren (was niet de standaart heatsink, die had ik er al na de 1e dag eraf gehaald) en jahoor, na enige wrikken en kutten ging ie los, kkkkkkkkkkkkkkrak, de halve boven laag van de GPU bleef aan me heatsink zitten, de rest op het board, vet pissig was, en hoopte dat ie het deed (leek of er 1mm bescherm zooi op zit, wat er dus half af was) nah ik in me agp slot terug gedaan en effe me pc aanzette, nix nada geen beeld,
daar was ik dus lekker klaar mee, 2videokaarten in een half jaar tijd verneukt,
naja, ook maar meteen effe die ramsinks eraf trekken, kkkkkkkkkkkkkrak, hoppa, stukje gayforce ram aan me h-sinky.
maar ja zoals elke tweaker heeft , hadik nog wel 3 andere kaartjes liggen
-Matrox G200 16mb agp
-Diamond speedstarA5 8mb AGP
-s3 trio nog wat 2mb PCI
ik begon met de mooiste, g200, deed het niet, daarna die diamond,deed het niet, toen maar die pci, deed het ook niet, dus, kan het zijn dat mijn AGP slot naar de klote is? mij lijkt het niet, maar die kaarjtes hierboven, die zijn als het aan mij ligt ook_niet_stuk, dat zou wel heel maf zijn.
ik heb al even wat geblazen in me agp slot (stof) maarja hielp natuurlijk niet.
iemand suggesties, ik krijg dus echt geen beeld. hele-maal-nix.
please help....
daar was ik dus lekker klaar mee, 2videokaarten in een half jaar tijd verneukt,
naja, ook maar meteen effe die ramsinks eraf trekken, kkkkkkkkkkkkkrak, hoppa, stukje gayforce ram aan me h-sinky.
maar ja zoals elke tweaker heeft , hadik nog wel 3 andere kaartjes liggen
-Matrox G200 16mb agp
-Diamond speedstarA5 8mb AGP
-s3 trio nog wat 2mb PCI
ik begon met de mooiste, g200, deed het niet, daarna die diamond,deed het niet, toen maar die pci, deed het ook niet, dus, kan het zijn dat mijn AGP slot naar de klote is? mij lijkt het niet, maar die kaarjtes hierboven, die zijn als het aan mij ligt ook_niet_stuk, dat zou wel heel maf zijn.
ik heb al even wat geblazen in me agp slot (stof) maarja hielp natuurlijk niet.
iemand suggesties, ik krijg dus echt geen beeld. hele-maal-nix.
please help....