verwijdert.
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2017 19:40 ]
[ Voor 23% gewijzigd door DirtyBird op 12-12-2017 12:00 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Dit kan ik beamen. Moest onlangs bij de HAN mijn profiel kiezen (BIM of SE, Software Engineering) en er is een groot verschil tussen de twee met betrekking tot technisch niveau. Als je nog moet beginnen met Java en C# zou ik dat eerst doen en een indruk daarvan krijgen, anders neem je misschien teveel hooi op je vork. Bij een eerdere opleiding had ik al ervaring met html/css/js dus dacht ik dat "programmeren hartstikke meevalt", en toen kreeg ik te maken met C++ waar ik helemaal niks mee kon. Dat was een zware pil om te slikken.absurdsmash schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:03:
Als tip zou ik meegeven: kijk even kritisch naar de wiskunde en hardcore computer science vakken (algebra, operating systemen, compiler construction etc). Op de uni heb ik me daar in vergist, die vakken vond ik het vervelendste. Had ik toen een economische component (zoals bij bim) erbij gehad was het leuker geweest allemaal. Ga dus even na of je echt wil gaan programmeren later, of meer een consulting rol ambieert.
[ Voor 32% gewijzigd door xtaix op 12-12-2017 19:24 ]
Een cursusje Nederlands lijkt me ook wel verstandig. Een OP van één woord en zelfs daar zit een taalfout in... (Twee taalfouten zelfs!)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq