Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...

Goedemorgen heren,

Ik heb recent een Seagate Personal Cloud aangeschaft, om al mijn foto’s/films en dergelijke op te slaan en op elk willekeurige plek erbij kan. Nu is het zo dat je via bv een laptop/computer bij je bestanden kunt komen en via de “Seagate media” app.

Heb echter alleen een probleempje. Gisteren heb ik weer een zooi foto’s erop gegooid op mijn “Public” map. Echter kan ik ze wel zien op mijn laptop, maar op de app zijn ze niet zichtbaar.

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paddywacker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:15
Dus je opent maar twee topics met dezelfde vraag?

Je hebt dus nog niets geprobeerd, zelfs niet de handleiding gelezen? Dat is lijkt mij wel het minimale wat je zou kunnen doen.
En heb je de handleiding niet, dan zou je het online kunnen zoeken. Maar niet getreurd, ik zal je voor dat een klein beetje in de richting duwen....... https://www.seagate.com/n...e-network/personal-cloud/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij is inderdaad 2x per ongeluk geplaatst. Had de beschrijving al gevonden, maar aannames worden blijkbaar makkelijk gemaakt.

Antwoord op de vraag kon ik niet vinden, vandaar de vraag. Zie echter dat de mappen nu wel in de map public staan. Geen idee, hoe dit gebeurd is.

Duurt dit zo ontzettend lang of heeft hier een instelling mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Off-topic: Is het niet zo dat public ook écht public is? Als in dat iedereen daar zonder account bij kan? Wil je daar je foto's wel op hebben? Dat betekent namelijk dat ze, met een beetje ongelukkige configuratie, ook publiek op internet staan.

Kortom, loop je security nog even na.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Evanescent,

Als goed is, is dat niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd

Echt niet? ;)

Weet je wat het is, dit soort 'gebruiksvriendelijke' troep staat vaak standaard veel te ver open. Je moet wel heel zeker van je zaak zijn om die standaardbeveiliging te vertrouwen. Je zult echt zelf de beveiliging af moeten maken wil je je foto's niet online verliezen.

[ Voor 51% gewijzigd door Room42 op 12-12-2017 16:06 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1