Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 18:38
Geen idee waarom, maar bij het stemmen van de Tweakers awards krijg je ippies,

Naar mijn inzien hoeft stemmen niet beloond te worden, en aangezien het toch gaat om een link die voor iedereen toegankelijk is, heb ik hier de link om 50 cent aan ippies te ontvangen

https://www.ippies.nl/tweakers2018

Zelf maak ik hier geen gebruik van :X

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
zou beetje jammer zijn als tweakers op deze manier om stemmen gaat bedelen. Ik denk ook niet dat ze dat zouden doen, dus ik hoop en ga uit van een foutje :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 18:38
Je krijgt het echt als bedankje voor het stemmen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uLHGXbGNJyLvTTMa9VR9vQEW/full.png

Misschien kunnen ze dit nu doen omdat ze meer betaalde leden hebben :+

[ Voor 20% gewijzigd door gekke-gerrit op 12-12-2017 11:06 ]

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monster944
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-10-2023

monster944

Forza 5 : DucatiFool

corset schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:02:
zou beetje jammer zijn als tweakers op deze manier om stemmen gaat bedelen. Ik denk ook niet dat ze dat zouden doen, dus ik hoop en ga uit van een foutje :)
Ippies zijn gesponserd.

En als je er niks mee doet geef ze aan een goed doel.

(typo)

Live your life to the Max 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
gekke-gerrit schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:04:
Je krijgt het echt als bedankje voor het stemmen.

[afbeelding]

Misschien kunnen ze dit nu doen omdat ze meer betaalde leden hebben :+
dus ipv een eerlijke stem actie wordt het een "wie kan het beste omkopen"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 16:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

corset schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 11:16:
[...]

dus ipv een eerlijke stem actie wordt het een "wie kan het beste omkopen"
Hoe kom je in ‘s hemelsnaam aan die conclusie?
Als je op de Tweakers awards stemt krijg je Ippies. Ongeacht op waar je stem naartoe gaat.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-09 19:17

Kek

3flix

Orion84 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:14:
[...]

Als je op de Tweakers awards stemt krijg je Ippies. Ongeacht op waar je stem naartoe gaat.
ohja? ik kreeg 70 ippies omdat ik alles van van LG en Asrock had aangeklikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Kek schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:18:
[...]

ohja? ik kreeg 70 ippies omdat ik alles van van LG en Asrock had aangeklikt...
Pics or it didn't happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Orion84 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:14:
[...]

ok.. ga even rustig zitten, pak koffie, thee, dat starbucks zooi wat koffie schijnt te zijn en denk even 2 seconden na voordat je maar gaat typen. Mensen kunnen iets verkeerd lezen/zien, het kan gebeuren. Dat is niet het start signaal om maar redelijk aggresief te reageren.
Dus pak wat te drinken, tel tot 10 en post dan iets.

En ja, ik had het verkeerd gezien. 8)7 Ik dacht dat 1 ding specifiek kiezen zou leiden tot extra Ippies. Alsnog onzin systeem, maar je moet toch iets om stemmers te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Heisenberg_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02 15:39
Dit was vorig jaar ook al zo, toen kon je ook 50 ippies krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• casperbroek
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-05-2019
Om enige verwarring te voorkomen. Ippies is aangehaakt als sponsor van de awards voor hun eigen exposure. Tbv hun aandacht onder de tweakers doelgroep, net als andere merken die bijvoorbeeld aanhaken op de tweakers express of de meet-up. Ippies heeft in deze sponsoring ervoor gekozen ter promotie rondom de awards 50 ippies weg te geven.

dit nog even los van het feit dat wij vanuit Tweakers, als bedankje aan alle stemmers, ook producten verloten.

iedereen is uiteindelijk vrij om te kiezen of en waarop ze stemmen als ook wel/niet gebruik te maken van de (ippies) promotie/een Tweakers prijs in ontvangst te nemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Die ippies verbaasden mij ook wat, en schijnen dus wel 50 cent waard te zijn. Als er een link was geweest het gelijk naar een goed doel de sturen had ik dat natuurlijk gedaan.
Maar het is een beetje een raar businessmodel, je moet dan via hun site bestellen zag ik in de video. Dan krijg je een soort booking.com contructie waar zowel de klant als de aanbieder gevangen worden in hun voorwaarden en prijszetting. Ik vind tweakers een sterk merk, dus pas op met wie je samenwerkt. (en nee ik vind ippies dus geen geloofwaardige partner).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Wtf zijn ippies?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@CyBeR dat dacht ik ook, dus kwam ik in dit topic. Soort cashback programma.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
lol, kreeg zojuist ook 50 ippies, geen idee wat het was. Blijkt dus idd 50 cent te zijn en ik ben lid van nog een spaarprogramma, weet niet of ik dat wel wil.

Heb afgelopen jaren al flink gebruik gemaakt van cashbackxl.nl, vind ik toch een stuk duidelijker. Je ziet gelijk in Euro's wat je tegoed hebt en je kan gewoon altijd naar je rekening uit laten betalen. Brengt jaarlijks toch wel soms een aantal honderd euro op. Ik heb geen idee of het minder of meer opbrengt dan de ippies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smuey
  • Laatst online: 26-08 13:50
Weer even een bump, aangezien ook dit jaar de Ippies weer vertegenwoordigd zijn bij de Tweakers Awards.

Waarom laat Tweakers zich in met deze partij? Ik ben er vorig jaar ook in gestonken en je wordt gelijk platgespamd met emails. Daarbij is het ook nog eens ontzettend lastig om er weer van af te komen (voor mij heeft uiteindelijk een AVG-verzoek tot vergeten de boel moeten fixen... |:( ), dus bedenk goed waar je aan begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:53
Ach, ik vul af en toe een enquete in als ik er zin in heb, en als ik bestel via bijv bol klik ik via hun site door.
Kon pas geleden daardoor wel een €50 waardebon innen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michaelvink schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:58:
Weer even een bump, aangezien ook dit jaar de Ippies weer vertegenwoordigd zijn bij de Tweakers Awards.

Waarom laat Tweakers zich in met deze partij? Ik ben er vorig jaar ook in gestonken en je wordt gelijk platgespamd met emails. Daarbij is het ook nog eens ontzettend lastig om er weer van af te komen (voor mij heeft uiteindelijk een AVG-verzoek tot vergeten de boel moeten fixen... |:( ), dus bedenk goed waar je aan begint.
Dat is heel simpel, want het is de Hoofdsponsor :+

https://tweakers.net/awards/sponsor/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

michaelvink schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 10:58:

En dit is iets dat beter in Geachte Redactie past.

Gezien de vorige kortingscode is verlopen, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.