Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers Awards foutje

Pagina: 1
Acties:

• lappro
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 05-04 21:00
In de Tweakers Awards in de game categorie (zie hier https://tweakers.net/awards/stemmen/503/Game) is ook Star Wars Battlefront 2 opgenomen. Alleen linken jullie naar de 12 jaar oude versie en niet naar de onlangs uitgebrachte versie.

Nu kan het zijn dat dit opzet is gezien de commotie rondom de nieuwe versie, maar ik vermoed dat jullie misschien het verkeerde artikel gelinkt hebben.

• casperbroek
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 27-05-2019
quote:
lappro schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:57:
In de Tweakers Awards in de game categorie (zie hier https://tweakers.net/awards/stemmen/503/Game) is ook Star Wars Battlefront 2 opgenomen. Alleen linken jullie naar de 12 jaar oude versie en niet naar de onlangs uitgebrachte versie.

Nu kan het zijn dat dit opzet is gezien de commotie rondom de nieuwe versie, maar ik vermoed dat jullie misschien het verkeerde artikel gelinkt hebben.
goed gespot! dank! 8)7

bij deze aangepast ;)

• ShadowLord
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 08:59
Bij de categorie 'Beste Userreviewer' staat er als kop 'Userreview'. Dit is een beetje misleidend omdat het idee gewekt wordt dat er op een review gestemd moet worden ipv een user. Ikzelf vroeg me al af waarom de links naar de reviews misten totdat ik de URL zag.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True