Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Steam Link niet geleverd door DHL, dag Steam Link ;w

Pagina: 1
Acties:
  • 2.429 views

• Platte_Band
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 29-03 18:16
Heb in de sale Steam Link gekocht. Betaal je meer aan shipping dan het apparaat zelf. Nu heeft DHL het pakketje niet geleverd met reden als 'pwl verschild' wat dat ook moge betekenen. Steam support zegt "Steam link is terug bij ons, je krijgt je geld terug en als je een Steam link wilt koop maar een nieuwe tegen 10x de prijs die je hebt betaald". Heb je als koper niet meer rechten dan dit? Of heb ik gewoon dikke pech?

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 05-04 11:43
Exact weet ik het niet, maar als jij iets gekocht hebt, dan dient de leverancier het artikel te leveren. Alleen in hoge uitzonderingen (niet meer leverbaar, oud model, etc) mogen ze dit weigeren.

Maar zover ik weet heb je nog steeds recht op je product voor de initiele prijs die jij betaald hebt.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Weemism
  • Registratie: februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Als ik PWL DHL zoek is een van de eerste hits een stukje op de BE DHL site met deze tekst:
quote:
Wanneer een zakelijke zending door de ontvanger is geweigerd of na twee keer aanbieden niet is afgeleverd, ontvangt u van ons bericht. U kunt dan aangeven of de zending nog een keer aangeboden moet worden. U kunt er ook voor kiezen om de zending op een ander afleveradres te laten bezorgen of retour te sturen. Aan deze opties zijn extra kosten verbonden.
Dat het lijkt alsof je de zending zelf hebt geweigerd is misschien de verklaring waarom Steam zo star is?

• Platte_Band
quote:
Weemism schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:04:
Als ik PWL DHL zoek is een van de eerste hits een stukje op de BE DHL site met deze tekst:

[...]

Dat het lijkt alsof je de zending zelf hebt geweigerd is misschien de verklaring waarom Steam zo star is?
Dat zou kunnen, maar ik heb uitgelegd dat ik niks heb gezien of ontvangen en heel de dag thuis was. Ik heb contact genomen met DHL en die zeggen
quote:
"De melding PWL verschild betekend letter, pak/werklijst verschild. Dat betekend dat het adres dat wij op de werklijst hebben staan anders is dan die op het pakket, dit kan bijvoorbeeld komen door een foutieve postcode. Om deze reden is het voor ons dus niet duidelijk waar het pakket geleverd moet worden en zal het retour afzender gaan. Je kan dus het best even contact opnemen met de afzender hierover. Mijn excuses voor het ongemak!"
Dus dat schiet niet echt op want het adres op de factuur klopt gewoon. Ik blijf proberen bij Steam Support maar die reageren niet echt snel

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

quote:
Platte_Band schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:08:
[...]

Dat zou kunnen, maar ik heb uitgelegd dat ik niks heb gezien of ontvangen en heel de dag thuis was. Ik heb contact genomen met DHL en die zeggen
[...]

Dus dat schiet niet echt op want het adres op de factuur klopt gewoon. Ik blijf proberen bij Steam Support maar die reageren niet echt snel
Lekker professioneel ook als je verschilt tot twee keer toe met een d schrijft, kennelijk zelfs in hun eigen statusmeldingen.

Kan je alleen succes wensen dan, Steam staat er idd niet om bekend een heel goede aftersales te hebben, ook al hebben ze twee jaar geleden beloofd die te verbeteren...

• Platte_Band
Update van Steam support:
quote:
I’m sorry for the experience you’ve had with your hardware delivery.

However, we don’t have a way to extend the previous sale discount for your purchase, even though we realize the circumstance was outside of your control.

We often have sales for all Steam products, including Steam Hardware and Accessories, so please check here for announcements for future sales:
http://store.steampowered.com/sale/controllergames/

For more information, please see our Hardware Shipping FAQ.

Thanks for using Steam,
Christopher
Ik vind het raar dat ze de koop zomaar kunnen ontbinden, je zou toch gewoon recht moeten hebben op het gene wat je aankoopt voor dat bedrag? Heeft iemand een vergelijkbaar verhaal gehoord/gelezen met een positieve uitkomst? |:(

• Nazanir
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 30-03 21:36

Nazanir

Is pappa!

Bij mijn weten, werkt dit precies hetzelfde also bij PostNL:

PostNL zal tot 2x toe proberen om een pakket af te leveren, lukt dat niet, laat men hem achter bij een PostNL punt in de buurt. Wordt hij daarna binnen 2 weken niet afgehaald, gaat hij retour afzender en compleet geannulleerd (verkoop wordt dan ontbonden, ivm wettelijke bedenktijd e.d.).

Lijkt erop dat hetzelfde ongeveer is gebeurt:

DHL heeft tot 2x toe een poging gedaan tot aflevering, daarna lag de bal bij jou, laat je hem op een ander moment bezorgen of laat je hem afleveren bij een ander adres. Zoals het voorgesteld wordt, heeft DHL hier nooit een reactie op gehad en is het pakket daarom retour gegaan en de koop ontbonden. De verkopende partij ziet dit als jij die afstand doet van de koop binnen de 14 dagen.

De vraag is natuurlijk, hoeveel van de schuld ligt bij jou, en hoeveel van de schuld ligt bij DHL. Heb je bijv. een schrijven of mail gehad van DHL waarin aangegeven werd dat er 2 mislukte leverpogingen zijn gedaan?

-

• Platte_Band
quote:
Nazanir schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:55:

Lijkt erop dat hetzelfde ongeveer is gebeurt:

DHL heeft tot 2x toe een poging gedaan tot aflevering
Dit is dus niet gebeurt, bij de eerste aflevering poging kwam er al geannuleerd te staan en heb ik geen kans gehad om te reageren op een briefje of dergelijke. Ze zijn nooit bij mij aan de deur geweest. Het pakket werd gelijk terug gestuurd naar de verzender. Had ik meteen gebeld toen die fout code er stond had ik nog iets kunnen regelen met DHL. Maar ik ging er vanuit dat ze het inderdaad nog een keer langskwamen en de volgende dag was hij al terug gestuurd. ;w

Laatste antwoord van Steam:
quote:
Unfortunately, once the item has been returned to our warehouse we cannot reship the item. I've taken a look at your account and it appears as if the refund has been processed on our end, so you should see the funds posted back to your account soon if you haven't already.

While not ideal, the best option I can give you is to keep your eye out on the Steam Store for future sales or sales from other supported retailers.

If you have an unrelated issue, please reply here and I'll be happy to help; otherwise, I will proceed with closing this help request.
Ik heb m'n geld terug gekregen maar dat is niet genoeg om nú een steam link te kopen.
Ik denk niet dat ik hier iets uit kan krijgen zonder juridische procedure en of dat nou die 45€ verschil het waard is. |:(

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
Ze zijn verplicht te leveren, dat afdwingen gaat alleen lastig worden. Eenvoudigste is om de komende sale in de gaten te houden, hij zal wel weer massaal gedumpt worden.

• Wylana
quote:
Platte_Band schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:16:
[...]

Dit is dus niet gebeurt, bij de eerste aflevering poging kwam er al geannuleerd te staan en heb ik geen kans gehad om te reageren op een briefje of dergelijke. Ze zijn nooit bij mij aan de deur geweest. Het pakket werd gelijk terug gestuurd naar de verzender. Had ik meteen gebeld toen die fout code er stond had ik nog iets kunnen regelen met DHL. Maar ik ging er vanuit dat ze het inderdaad nog een keer langskwamen en de volgende dag was hij al terug gestuurd. ;w

Laatste antwoord van Steam:

[...]

Ik heb m'n geld terug gekregen maar dat is niet genoeg om nú een steam link te kopen.
Ik denk niet dat ik hier iets uit kan krijgen zonder juridische procedure en of dat nou die 45€ verschil het waard is. |:(
Heb je al de meldingen opgevraagd waarin ze aantonen dat ze langs geweest zijn?
Die zou de vervoerder moeten kunnen overhandigen namelijk.

Als zij dat niet kunnen, dan sta je alweer sterker. Dan kan jij dus aantonen dat ze niet langs geweest zijn.

• DeBolle
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 11:44

DeBolle

Volgens mij ligt dat anders

Kijk bovendien echt nauwkeurig naam, adres en postcode na. Is het echt de goede straatnaam, postcode en huisnummer? Geen extra spaties, letters/cijfers omgedraaid of afgekort (Meester Janstraat bestaat, Mr Janstraat niet)? Niet interpreteren of de bedoeling gaan uitzoeken, het adres kan maar op een manier worden aangeduid.

Specs

• Platte_Band
quote:
Wylana schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:29:

Heb je al de meldingen opgevraagd waarin ze aantonen dat ze langs geweest zijn?
Die zou de vervoerder moeten kunnen overhandigen namelijk.

Als zij dat niet kunnen, dan sta je alweer sterker. Dan kan jij dus aantonen dat ze niet langs geweest zijn.
Nee ze zijn nooit langs geweest. De melding was 'PWL verschild' en dat houdt in dat het adres op pakketje niet overeen kwam met wat zij in het systeem hebben. Ik heb nog gevraagd wat er dan op het pakketje staat, maar dat konden ze niet nagaan. :F
quote:
DeBolle schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:34:
Kijk bovendien echt nauwkeurig naam, adres en postcode na. Is het echt de goede straatnaam, postcode en huisnummer? Geen extra spaties, letters/cijfers omgedraaid of afgekort (Meester Janstraat bestaat, Mr Janstraat niet)? Niet interpreteren of de bedoeling gaan uitzoeken, het adres kan maar op een manier worden aangeduid.
Op de factuur bij steam stond alles goed. Maar ik ben wel in een nieuwbouw wijk gaan wonen dus misschien konden ze het niet vinden? PostNL kan het wel vinden. Waar het nu precies fout is gegaan (Steam verkeerd adres gedrukt/ DHL bezorger n00b/ Systeemfoutje) is nu alleen maar gis werk.

• Wylana
quote:
Platte_Band schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:33:
[...]

Nee ze zijn nooit langs geweest. De melding was 'PWL verschild' en dat houdt in dat het adres op pakketje niet overeen kwam met wat zij in het systeem hebben. Ik heb nog gevraagd wat er dan op het pakketje staat, maar dat konden ze niet nagaan. :F
Ik bedoelde meer de meldingen vanuit PostNL/DHL/ETC waarop staat dat ze langs de deur zijn geweest. D
Postbezorgers moeten dit invullen en registreren. Als zij dit niet kunnen opgeven, dan betekend dat zij 0 bewijs hebben dat ze langs geweest zijn ook al zijn ze dat misschien wel.

Een soort Track&Trace zeg maar.

Ik weet dat je bij POSTNL altijd bericht krijgt als je langs bent geweest en dat die geregistreerd wordt.
Je kan eens bellen met de verzendende partij om te vragen naar deze meldingen in hun systeem. Laat ze maar aantonen wanneer en hoe laat ze bij je huis waren geweest.

En misschien tip voor het vervolg. PostNL heeft een app waarop je je pakketen heel makkelijk kan volgen.
Zodra deze is aangemeld, kan je die in de app gelijk zien. En sinds kort hebben ze ook een beta lopen voor poststukken.

• IceStorm
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:00

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het is bijna Holiday Sale, dan komt het ding voor dezelfde prijs weer in de aanbieding (neem ik aan ;)). Regel even iemand anders die het ding voor je gaat bestellen (dus ook op een ander adres) en fix het op die manier. Gelijk hebben en krijgen is niet altijd hetzelfde.

• Quadradial
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 05-04 22:02
quote:
Wylana schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:36:
[...]

Ik bedoelde meer de meldingen vanuit PostNL/DHL/ETC waarop staat dat ze langs de deur zijn geweest. D
Postbezorgers moeten dit invullen en registreren. Als zij dit niet kunnen opgeven, dan betekend dat zij 0 bewijs hebben dat ze langs geweest zijn ook al zijn ze dat misschien wel.

Ik weet dat je bij POSTNL altijd bericht krijgt als je langs bent geweest en dat die geregistreerd wordt.
Je kan eens bellen met de verzendende partij om te vragen naar deze meldingen in hun systeem. Laat ze maar aantonen wanneer en hoe laat ze bij je huis waren geweest.

En misschien tip voor het vervolg. PostNL heeft een app waarop je je pakketen heel makkelijk kan volgen.
Zodra deze is aangemeld, kan je die in de app gelijk zien. En sinds kort hebben ze ook een beta lopen voor poststukken.
@Wylana Lees eens goed wat TS allemaal zegt voordat je "hulp" biedt |:(

Ten eerste is het niet PostNL maar DHL.
Ten tweede heeft die ook een track & trace waarop de melding PWL staat

Ze zijn niet langs gekomen omdat het adres niet zou kloppen!

@Platte_Band Wacht even de wintersale af. Deze heb ik vaker voorbij zien komen.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Platte_Band
quote:
Wylana schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:36:
[...]

Hier de track & trace van DHL. https://ibb.co/ikpuaR
Als het adres verschilt op het pakketje wordt hij meteen 'geweigerd'. Ze zijn dus gaan rijden met het pakketje, gezegd dat het adres niet klopt en hem terug gestuurd. Het pakket is hier nooit aan de deur geweest.
quote:
Quadradial schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:46:
[...]

@Platte_Band Wacht even de wintersale af. Deze heb ik vaker voorbij zien komen.
Ja je hebt gelijk, maar hij was zo dichtbij... ;)
quote:
IceStorm schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:37:
Gelijk hebben en krijgen is niet altijd hetzelfde.
Wijze woorden

[Voor 11% gewijzigd door Platte_Band op 18-12-2017 14:51]

• Fitzer
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 08:31
Ik heb een soortgelijk geval. Alleen bij mij gaf DHL aan dat het adres niet klopte. terwijl ik bij het controleren geen fouten kon zien. DHL heeft het maar 1 keer geprobeerd en gelijk teruggestuurd. Ik heb van Steam of DHL geen mail gehad, ik moest zelf contact opnemen met DHL om te zien wat de status was.
Pas na een supportticket aanmaken bij Steam kreeg ik het bericht dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ook het navragen of het alsnog gestuurd kon worden, met nogmaals bevestigen wat mijn adres is zei Steam dat ze dit niet doen en ik maar het opnieuw moet kopen.
Ik wacht deze steam sale wel af, helaas.

• Platte_Band
quote:
Fitzer schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:31:
Ik heb een soortgelijk geval. Alleen bij mij gaf DHL aan dat het adres niet klopte. terwijl ik bij het controleren geen fouten kon zien. DHL heeft het maar 1 keer geprobeerd en gelijk teruggestuurd
Toevallig ook in een nieuwbouw wijk? Of was de bestel poging ook tijdens die dagen dat het sneeuwde? Ik heb zelf ook geen adres fouten kunnen vinden dus ik heb het vermoeden dat de DHL bestuurder gewoon geen zin meer had.

• Fitzer
Nee, zeker geen nieuwbouw, en volgens mij sneeuwde het 30 november nog niet...
Ik had altijd goede ervaringen met DHL, helaas nu eens fout gegaan.

• Bazzz
  • Laatst online: 09:14
Kan dit wellicht te maken hebben gehad met de apart wijze waarop een adres in steam ingevoerd moet worden.
Ik heb mijne wel gewoon ontvangen, geen problemen gehad.

Bij mijn shipping bevestiging kan ik namelijk wel zien dat alles wel degelijk goed is ingevuld. Heb je deze al gecontroleerd?

• Grotman
  • Registratie: november 2013
  • Niet online
Schopje naar het Shopping forum

• Flitzer
  • Registratie: augustus 2007
  • Niet online
Steam link inmiddels weer te bestellen voor 5,49 Euro. O-)

• Platte_Band
Ik ga het opnieuw proberen!

• r_bleumer
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:50
Even los van deze aanbiedingen. Het is te bezopen voor woorden dat Steam weigert om na te komen, en dat ze ook nog menen te mogen ontbinden daar waar de wetgever hun absoluut niet dat recht geeft.

Nonsensical line goes here <---

• loki504
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
quote:
r_bleumer schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:44:
Even los van deze aanbiedingen. Het is te bezopen voor woorden dat Steam weigert om na te komen, en dat ze ook nog menen te mogen ontbinden daar waar de wetgever hun absoluut niet dat recht geeft.
Maar de vraag is over hier NL/EU recht geld. Ik kan mij prima voorstellen dat ze daar in de VS anders over denken.

En hoe zou dit in Nederland gelden als je hem zelf weigert of iedere keer niet open doet? De winkel kan niet oneindig verzend kosten blijven betalen en keer op keer opnieuw verzenden.

[Voor 17% gewijzigd door loki504 op 21-12-2017 20:50]

• Tsurany
  • Niet online
quote:
loki504 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:49:
[...]

Maar de vraag is over hier NL/EU recht geld. Ik kan mij prima voorstellen dat ze daar in de VS anders over denken.

En hoe zou dit in Nederland gelden als je hem zelf weigert of iedere keer niet open doet? De winkel kan niet oneindig verzend kosten blijven betalen en keer op keer opnieuw verzenden.
Het Nederlandse recht is gewoon van toepassing.

• r_bleumer
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11:50
Site is duidelijk op NL consument gericht. Nl recht is dus van toepassing en sterker nog, je kunt gewoon een dergelijke zaak in je eigen arrondissement bij de afdeling kanton voeren.

Nonsensical line goes here <---

• loki504
  • Nu online
Ik vind in Steam meer een basis vertalling, Support is duidelijk in het Engels. Net zoals hun juridische info en Privacy beleid.

En dan blijft alsnog de vraag over wanneer mag de winkel dan wel de koop ontbinden als ontvanger(bewust of onbewust) het pakket niet aanneemt.

• demonic
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 09:41
Bestel hem opnieuw?
http://store.steampowered.com/app/353380/Steam_Link/

hij is weer in de aanbieding ;)

• sjaakwortel
  • Laatst online: 11:49
quote:
loki504 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:15:
Ik vind in Steam meer een basis vertalling, Support is duidelijk in het Engels. Net zoals hun juridische info en Privacy beleid.

En dan blijft alsnog de vraag over wanneer mag de winkel dan wel de koop ontbinden als ontvanger(bewust of onbewust) het pakket niet aanneemt.
Steam is gewoon duidelijk gericht op Nederlandse markt (betaalmethodes enzo), dus moeten ze voldoen aan Nederlandse wetgeving.

• loki504
  • Nu online
quote:
sjaakwortel schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:23:
[...]

Steam is gewoon duidelijk gericht op Nederlandse markt (betaalmethodes enzo), dus moeten ze voldoen aan Nederlandse wetgeving.
Die betaal methodes heb je inderdaad een punt. Die was ik even vergeten. dan valt het inderdaad onder Nederlands recht.

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

quote:
Tsurany schreef op donderdag 21 december 2017 @ 20:52:
[...]

Het Nederlandse recht is gewoon van toepassing.
En wat zegt dat Nederlandse recht dan precies hierover? :)
Je kan alsnog niet Steam een pistool op de borst zetten. Ja, ze moeten de koopovereenkomst nakomen, maar jouw recht is alleen om als ze dit niet doen ze in gebreke te stellen en de koop te ontbinden.
https://www.consuwijzer.n...ct-maar-niet-thuisbezorgd

DUT Racing

• Croga
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 05:57
quote:
loki504 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:15:
Maar daar is in dit geval helemaal geen sprake van. Het pakket is nooit aangeboden bij TS omdat Valve de verkeerde verzendinstructie gegeven heeft.

• loki504
  • Nu online
quote:
Croga schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:40:
[...]

Maar daar is in dit geval helemaal geen sprake van. Het pakket is nooit aangeboden bij TS omdat Valve de verkeerde verzendinstructie gegeven heeft.
Ik zie alleen dat DHL hem direct heeft terug gestuurd. Iets waar Valve ook weinig aan kan doen(behalve andere vervoerder zoeken).omdat TS hem volgens DHL heeft geweigerd(wel raar dat je daar dan niets hoeft te tekenen). Dus ja dan blijft nog steeds de vraag hoe vaak moeten ze het dan blijven proberen.

• Tsurany
  • Niet online
quote:
fsfikke schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:37:
[...]

Je kan alsnog niet Steam een pistool op de borst zetten. Ja, ze moeten de koopovereenkomst nakomen, maar jouw recht is alleen om als ze dit niet doen ze in gebreke te stellen en de koop te ontbinden.
https://www.consuwijzer.n...ct-maar-niet-thuisbezorgd
Dat de verkoper verplicht is de overeenkomst na te komen wat dus inhoud dat ze het product moeten leveren. Je hebt dus het recht om levering te eisen. Ontbinden mag je als koper voor kiezen maar de verkoper niet.

[Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 21-12-2017 22:01]

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 05-04 16:54
De Link is nu weer in de sale voor 5 euro, dus je kan het nog een keer proberen ;)

Edit: Ik kan niet lezen 8)7

[Voor 16% gewijzigd door BlazeMuis op 21-12-2017 22:02]

Xbox One X: BlazeMuis | MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB | iPhone 11 Pro Max 64GB

• Tom-Z
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 08:34
quote:
fsfikke schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:37:
[...]

Als Steam niet levert kun je dat wél alsnog afdwingen. Zo kun je de rechter bijvoorbeeld vragen om een dwangsom op te leggen, zie bijvoorbeeld deze uitspraak. Ook kan je een dekkingskoop uitvoeren: het product elders bestellen en het verschil met de overeengekomen prijs van Steam terugvorderen (alhoewel ik niet weet hoe makkelijk dat zal gaan bij een product dat alleen door Steam verkocht wordt).

• MaD_co
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 08:19
quote:
Platte_Band schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:49:
[...]

Hier de track & trace van DHL. https://ibb.co/ikpuaR
Als het adres verschilt op het pakketje wordt hij meteen 'geweigerd'. Ze zijn dus gaan rijden met het pakketje, gezegd dat het adres niet klopt en hem terug gestuurd. Het pakket is hier nooit aan de deur geweest.

[...]

Ja je hebt gelijk, maar hij was zo dichtbij... ;)

[...]

Wijze woorden
Zoals ik lees, lijkt het of DHL wel poging tot bezorgen heeft gedaan, maar dat hij daar is geweigerd ( omdat de naam op pakketje daar niet woont)
Staat namelijk : receiver has refused shipment, met opmerking pwl verschilt (dus omdat gegevens niet kloppen).

[Voor 5% gewijzigd door MaD_co op 21-12-2017 22:53]

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

• Platte_Band
quote:
MaD_co schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:51:
[...]

Zoals ik lees, lijkt het of DHL wel poging tot bezorgen heeft gedaan, maar dat hij daar is geweigerd ( omdat de naam op pakketje daar niet woont)
Staat namelijk : receiver has refused shipment, met opmerking pwl verschilt (dus omdat gegevens niet kloppen).
De DHL is nooit aan de deur geweest, ik was die dag namelijk heel de dag thuis. Dus tijdens de rit hebben ze die weigering zelf door gevoerd.

• Fitzer
Ik heb het nog een keer besteld, benieuwd of het deze keer wel geleverd gaat worden.

• Platte_Band
quote:
Fitzer schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:31:
Ik heb het nog een keer besteld, benieuwd of het deze keer wel geleverd gaat worden.
Ja ik ook, tip wat ik kreeg toen ik er achter aan ging bij DHL. Meteen bellen als je ziet dat er iets fout gaat, dan kunnen ze nog wat regelen voordat hij weer retour wordt gestuurd.

• Fitzer
Dankje, ik ga er zeker elke dag naar kijken.

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Modbreak:
Gezien je oorspronkelijke probleem is opgelost en het hier alleen maar offtopic raakt met vragen/opmerkingen over het opnieuw bestellen van de Steam Link, gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True