ik heb een pentium 3 450, 63 mb ram, 8 gygabite harddisk. Mijn videokaart die bij de computer zat zuigt zwaar. Ik denk dus over de aankoop van een 3d kaart zodat ik volop kan gamen. nu is mijn vraag, welke videokaart moet ik kopen?. ik zat zelf te denken over de gforce pure, is dit een goede keuze?, ik heb hier namelijk absoluut geen verstand van!!!.
Hallo,
Ik denk dat je in jouw geval best een geforce kan nemen, maar ik ben bang dat dat te hoog gegrepen is. Ik raad je aan om een TNT2 ultra te nemen, want de geforce is gewoon te duur op dit moment. En waarom zou je een kaart nemen die een half jaar achterloopt?? T en L is nog niet in ieder spel standaard aanwezig.
De TNT2 is een supersnelle kaart, geeft mooie beelden, en zo duur is ie nou ook weer niet (in vergelijking met de geforce). Je zou natuurlijk ook voor de g400 kunnen gaan als je beeldkwaliteit erg belangrijk vindt, vooral met het oog op environment bumpmapping. Ik geloof dat de g400 32 MB op dit moment ongeveer 400,- kost.
NOg veel succes met het kiezen van een nieuwe 3d kaart.
Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.
Hoi.
BansheeBoy Se
Ik denk dat je in jouw geval best een geforce kan nemen, maar ik ben bang dat dat te hoog gegrepen is. Ik raad je aan om een TNT2 ultra te nemen, want de geforce is gewoon te duur op dit moment. En waarom zou je een kaart nemen die een half jaar achterloopt?? T en L is nog niet in ieder spel standaard aanwezig.
De TNT2 is een supersnelle kaart, geeft mooie beelden, en zo duur is ie nou ook weer niet (in vergelijking met de geforce). Je zou natuurlijk ook voor de g400 kunnen gaan als je beeldkwaliteit erg belangrijk vindt, vooral met het oog op environment bumpmapping. Ik geloof dat de g400 32 MB op dit moment ongeveer 400,- kost.
NOg veel succes met het kiezen van een nieuwe 3d kaart.
Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt.
Hoi.
BansheeBoy Se
:{ ²
Mee eens: V770 hoeft niet meer dan F 255 te kosten (Norrod), koeler erop plakken en hij draait op Ultra-snelheid.
P.S.: koop er wel even 64 of 128 Mb geheugen bij. 128/192 werkt een stuk lekkerder
P.S.: koop er wel even 64 of 128 Mb geheugen bij. 128/192 werkt een stuk lekkerder
Verwijderd
Ik denk ook dat een TNT 2 het beste is.
En neem bovendien 64 MB ram extra zoals Daniel zegt.
En neem bovendien 64 MB ram extra zoals Daniel zegt.
Verwijderd
Als je niet veel uitgeven is de TNT2 of de Viper II het best, maar als je echt iets goeds wil hebben spaar dan even door en koop de Gforce 2.
Ps. BansheeBoy moet je niet adviseren om een Banshee te kopen.
Ps. BansheeBoy moet je niet adviseren om een Banshee te kopen.
Verwijderd
I.M.H.O. zou ik zeggen dat een Guillemot Xentor 32 geschikt is. Lekker snel, werkt met 3d bril, is voorzien van ventilator.
Pagina: 1