Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat voor laptop voor verwerken GoPro filmpjes

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor het verwerken van mijn goPro filmpjes. Het enige wat ik er mee wil doen is met standaard software, bijvoorbeeld gopro studio of gopro fusion, fragmenten selectern en deze achter elkaar plakken. Muziekje eronder en eventueel wat tekst of fot's er tussen en gaan met die banaan.

Verder doe ik er geen andere spannende dingen mee (std werk als excel, powerpoint, etc.).

Wat zouden jullie mij adviseren om te kopen??

Alvast bedankt! Groetjes Bart

Alle reacties

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 20:04
Hoe vaak verwerk je GoPro filmpjes?
Hoeveel uur aan beeldmateriaal verwerk je ongeveer per week?
Wat doe je vervolgens met die bewerkte fimpjes?

while (! ( succeed = try ()));

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt incidenteel. Het gaat met name om een leuke herinnering aan de vakanties/activiteiten te maken.

De filmpjes bekijken we dan af en toe.

• hans_lenze
Met andere woorden: het bewerken van GoPro filmpjes doe je niet zo vaak dat je er echt rekening mee moet houden.

Hoe groot mag/moet je laptop zijn?
Hoe lang moet de accu mee gaan?
Hoe zwaar?
Welk materiaal?
Wel of geen nummeriek toetsenbord?
Wel of geen glanzend scherm?
Voorkeur voor een merk?
Voorkeur voor MacOS?
Welke poorten vind je heel fijn om er op te hebben?
Ga je er ooit op gamen?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hans,

Ik ga er niet op gamen. Verder vind het het belangrijk dat de accu een aantal uren meegaat. Qua poorten: HDMI, huidige USB poorten.

Wat ik belangrijk vind is dat alles gewoon lekker vlot gaat, verder maakt merk e.d. met niet heel veel uit. Wel het liefst een 15 inch scherm en numeriek toetsenbord

• hans_lenze
In dat geval kan ik alleen deze aanraden: reviews: Laptop Best Buy Guide - December 2017

Met je huidige eisen en wensen blijven er domweg teveel laptops over om een zinnig advies te geven.
Pas als je meer eisen en wensen kunt verzinnen, heeft het zin om het filter in de pricewatch in te vullen en te kijken wat er voor je overblijft.

De tip die ik je zou meegeven, is om te zoeken naar een laptop met een Intel i5-8250U processor. Deze geeft op dit moment de meeste bang-for-buck maar is misschien al overkill voor wat je wilt...

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-11 18:16
Ik ben precies opzoek naar hetzelfde. Waarom kan ik geen laptop met i5-8250U processor vinden in de pricewatch. Asus of Lenovo graag.

[ Voor 9% gewijzigd door Afiso op 12-12-2017 13:15 ]

• hans_lenze
Afiso schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:14:
Ik ben precies opzoek naar hetzelfde. Waarom kan ik geen laptop met i5-8250U processor vinden in de pricewatch. Asus of Lenovo graag.
Geen idee. Als ik bij de filters kijk staat hij er gewoon bij:
categorie: Laptops

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-11 18:16
hans_lenze schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 20:50:
[...]

Geen idee. Als ik bij de filters kijk staat hij er gewoon bij:
categorie: Laptops
Helemaal gelijk. Hartstikke bedankt 👍🏽
Pagina: 1