Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Chrome vertaal optie

Pagina: 1
Acties:

• Egbert Jan
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 01-04 23:31
Als ik Chrome installeer op mijn pc dan heb ik een optie om websites naar het Nederlands te laten vertalen. Als ik dan met mijn account ga inloggen is de vertaal optie verdwenen. Hij staat er dan niet meer naast de ster rechts boven in de balk. ik heb alle instellingen al een keer na gekeken, maar ik kan helaas niet vinden hoe ik het weer aan kan zetten, zodat het er weer staat. Ik denk dat het in mijn account zit en dat die het weg drukt. Wie kan mij hier bij helpen?

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 20-03 15:42
Deze setting staat goed?

Setting > Show advanced settings... > Languages > Offer to translate pages that aren't in a language I read

Of heb je als je ingelogd bent toevallig ergens ingesteld staan wat je voorkeurstaal is? Dat daar een verschil zit tussen de wel en niet ingelogde situatie?

Desktop | Server | Laptop

• Egbert Jan
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 01-04 23:31
Uitstekende tip. Werkte in een keer goed. Bedankt.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True