Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Is het programma dat ff een verkeerde "paint()" doet...
Gewoon ff afsluiten en onmiddellijk herstarten zou normaal wel moeten helpen... En indien niet, dan is er iets mis met de sourcecode van hem...
Gewoon ff afsluiten en onmiddellijk herstarten zou normaal wel moeten helpen... En indien niet, dan is er iets mis met de sourcecode van hem...
Ik heb het probleem met de gewone versie. En herstarten oid maakt geen verschil.
Zeker die eerste versie van mij, die had wel meer foutjes
Dat heb ik dacht ik al wel grotendeels opgelost in die niewere versie.
Marcj: Het probleem is niet met jouw versie.
DPC_Wimmel: Ik heb opnieuw opgestart en het is weer goed, ik dacht dat ik dat allang had gedaan, heb nog nooit zo'n uptime gehad
Maar goed, bedankt.
* JustMe gaat nu maar slapen (OK Blistimo?)
DPC_Wimmel: Ik heb opnieuw opgestart en het is weer goed, ik dacht dat ik dat allang had gedaan, heb nog nooit zo'n uptime gehad
Maar goed, bedankt.
* JustMe gaat nu maar slapen (OK Blistimo?)
Tuurlijk, wat jij wilOp woensdag 11 juli 2001 22:08 schreef bram538 het volgende:
Marcj: Het probleem is niet met jouw versie.
Maar goed, bedankt.
* Blistimo gaat nu maar slapen (OK Blistimo?)
Net doen alsof je van niks weet heh, gemenerikkerdOp woensdag 11 juli 2001 22:09 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat jij wil![]()
Dat is met een "t"Op woensdag 11 juli 2001 22:10 schreef bram538 het volgende:
[..]
Net doen alsof je van niks weet heh, gemenerikkerd
Gemenerikkert!
Ik vond het helemaal al een raar woordOp woensdag 11 juli 2001 22:13 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Dat is met een "t"
Gemenerikkert!
Maar ik is dislectisch, quote uit de FAQ:
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Officieel heb je gelijk: het is met een "d", maar ik komt uit Rotterdam en daar kenne we al helemaal niet goet spellunOp woensdag 11 juli 2001 22:16 schreef bram538 het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal al een raar woord
Maar ik is dislectisch, quote uit de FAQ:
Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Hier in Grunnen kunnen we der ook neit veel vanOp woensdag 11 juli 2001 22:20 schreef Blistimo het volgende:
[..]
Officieel heb je gelijk: het is met een "d", maar ik komt uit Rotterdam en daar kenne we al helemaal niet goet spellun
Zoals je niet ziet, Gronings gaat me ook niet best af.
Pagina: 1