Kan geen V&A Advertentie aanmaken onder Opera?

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 14:28
Ik wil een advertentie aanmaken, maar nadat ik eerst tussen Aangeboden/Gevraagd heb gekozen en daarna bij Product/Dienst de optie "Product" kies, kan ik daarna niet meer verder. Er verschijnt geen volgende optie, of knop, of wat dan ook om verder te gaan... :?

Dit is onder Opera/Linux;
Version: 49.0.2725.39 - Opera is up to date
Update stream: Stable
System: Linux Mint 18.2 (x86_64; MATE)

Als ik het in Firefox (57.0.1) probeer, dan komt het volgende deel wel tevoorschijn. Aangezien ik Opera al jaren als mijn dagelijkse browser gebruik, kan ik zeggen dat ik er verder gelukkig zelden problemen mee tegen kom met de Tweakers site.

Please do not contact me telepathically.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan onder Arch Linux in Opera (zelfde versienummer als jij hebt) wel gewoon een productadvertentie openen. Helpt het als je je cache leegt?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squee
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-06 14:28
Cache geleegd, alle *.tweakers.* cookies verwijderd, nog steeds het zelfde probleem...

Alle andere pricewatch en V&A onderdelen lijken prima te werken.

[edit]: Oh, ik ben er ineens achter wat het is; het is Opera's ingebouwde Ad-blocker, en die houdt om een of andere reden het verder uitklappen tegen. Die staat bij mij default overal aan, en voor Tweakers heb ik indertijd een abbo genomen dus nooit de moeite genomen om ze op de whitelist te zetten.

[ Voor 49% gewijzigd door Squee op 11-12-2017 18:21 . Reden: Oplossing gevonden ]

Please do not contact me telepathically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Foei, adblocker :)
Case closed dus.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.