Vervangende ventilator voor MSI GE60 Apache pro laptop.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:29

Apeiron

moonlight sonata

Topicstarter
Ik heb een paar jaar geleden een pricewatch: MSI GE60 2PE(Apache Pro)-269NL gekocht, alleen sinds een paar dagen maakt de ventilator een heleboel kabaal. Ik denk dat hij uit balans is ofzo, dus ik wou de ventilator gaan vervangen.
Ik weet alleen niet waar ik zo'n ventilator kan kopen. Ik heb in de pricewatch gezocht en de enige ventilator die ik kon vinden met dezelfde vorm is: pricewatch: Acer Laptop CPU koeler 23.TK901.001

Ik kan nergens de specificaties van de dimensies vinden en vroeg me af of er een of andere universele maat voor dat soort ventilators is. En anders of iemand mij in de richting kan sturen voor een vervangende ventilator.

Project Kaizo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:53
Probeer het eens via ebay, replacedirect of com-europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Ebay idd:

Lijkt het op deze

of anders dit geval.

Gelijk ook de keuze uit China of Duitsland. Een iets duurder, maar waarschijnlijk sneller in huis. Kwaliteit mag je zelf beoordelen.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Is tot nu toe met elke MSI laptop die ik heb gehad binnen een jaar gebeurt, inderdaad even op eBay vervangende fans zoeken, echt slechter dan de standaard kan je niet vinden anyway :+
De nieuwe voor mijn derde MSI laptop zijn alweer onderweg iig, van eBay en tot nu toe altijd prima.

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apeiron
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:29

Apeiron

moonlight sonata

Topicstarter
Ok, heb er 1 besteld. Iedereen heel erg bedankt :)

Project Kaizo

Pagina: 1