Beste Tweakers,
Ik ben bezig met een nieuwe pc voor mijn ouders. Heb zelf een redelijke game pc.
Wat hun willen is een goede snelle pc waarop een aantal games gespeeld kunnen worden. Games die ze erop willen hebben is: Sims4 en nieuwste rollercoaster tycoon games.
Ik heb zelf al even gezocht en het volgende lijstje gemaakt. Waarover ik twijfel is de MOBO. Er staan er veel op met dezelfde aansluiten die een stuk duurder zijn. Er staat dan GAMING achter de naam. Betekend dat die andere sneller zijn??
Ze hebben overigens geen LED of ander uiterlijke "onzin" nodig aangezien ze een dichte kast nemen.
Het budget is onder de € 750,-
Ze nemen hun SSD, HDD en DVD speler mee van hun oude pc.
Heeft iemand nog verbeteringen. Zelf denk ik dus minimaal een i5, 8GB RAM en een redelijke videokaart zoals een 1050.
Ps, is 500W voldoende qua voeding.
Ik ben bezig met een nieuwe pc voor mijn ouders. Heb zelf een redelijke game pc.
Wat hun willen is een goede snelle pc waarop een aantal games gespeeld kunnen worden. Games die ze erop willen hebben is: Sims4 en nieuwste rollercoaster tycoon games.
Ik heb zelf al even gezocht en het volgende lijstje gemaakt. Waarover ik twijfel is de MOBO. Er staan er veel op met dezelfde aansluiten die een stuk duurder zijn. Er staat dan GAMING achter de naam. Betekend dat die andere sneller zijn??
Ze hebben overigens geen LED of ander uiterlijke "onzin" nodig aangezien ze een dichte kast nemen.
Het budget is onder de € 750,-
Ze nemen hun SSD, HDD en DVD speler mee van hun oude pc.
Heeft iemand nog verbeteringen. Zelf denk ik dus minimaal een i5, 8GB RAM en een redelijke videokaart zoals een 1050.
Ps, is 500W voldoende qua voeding.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 187,95 | € 187,95 |
| 1 | Gigabyte Z370P D3 | € 96,- | € 96,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1050 Ti 4GB GAMING | € 158,50 | € 158,50 |
| 1 | Corsair Carbide 100R Standaard | € 48,30 | € 48,30 |
| 1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,- | € 22,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS8G4D240FSB | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | Sharkoon WPM500 Bronze | € 50,95 | € 50,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 648,65 | |