Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als iemand die heel veel reist heb ik de mogelijkheid om de Google Pixel 2 in de US te kopen, nu vraag ik mij af ofdat ik die wereldwijd kan gebruiken (en dan vooral in mijn woonland de UK). Ik weet dat het met iPhones soms een issue is, maar vraag mij af ofdat het bij de Pixel 2 hetzelfde is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtrCraft
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 10:59
Je zal waarschijnlijk problemen hebben met 4g banden. Daardoor je hier aangewezen bent op 3g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op het Forum.

Op Tweakers wordt van een openingspost net wat meer eigen inzet verwacht dan je nu hebt laten zien. Wat heb je dus zelf al gevonden? Lees even Het algemeen beleid #quickstart door en pas je post aan.

Aangezien dit over leveringen gaat, schopje van AND naar TPL.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 11-12-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo.
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-03-2018

Bo.

@Verwijderd waarom zou je denken dat het niet zou kunnen?

Na je aankoop kun je ook gewoon de UK lader kopen uiteraard dus geen issues zoals apple.

Scheelt het zoveel meer met de UK qua prijs dan?

@GtrCraft Dit klopt niet. Het toestel ondersteunt alle bandbreedtes en zal hierdoor geen probleem gaan vormen voor gebruik in nederland of andere landen.

Kan ik het beamen? Ja want ik ben reeds in bezit van een Google Pixel 2 XL

[ Voor 6% gewijzigd door Bo. op 12-12-2017 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 15:10

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Bo. schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:51:
@GtrCraft Dit klopt niet. Het toestel ondersteunt alle bandbreedtes en zal hierdoor geen probleem gaan vormen voor gebruik in nederland of andere landen.
Ik ben daar niet zo zeker van, gebruik van bijv netwerk specifieke diensten waaronder VoLTE kunnen mogelijk niet omdat het toestel niet als UK staat geregistreerd en dus alleen algemene updates zal ontvangen. Maar ik weet niet wat het update beleid van Google is, dus misschien valt het nog mee.

Bij Samsung krijg je bij alleen updates per land, dus met een niet-NL firmware zal je geen NL firmware updates ontvangen.

Voor de nabije toekomst niet zo'n issue natuurlijk omdat je in de UK altijd kan terugvallen op 3G. In NL zou het een probleem kunnen zijn als je Tele2 klant bent en op gegeven moment 2G/3G terugval van T-Mobile wegvalt.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:30
Werkt prima. Je krijgt alleen geen ota updates. Maar die kun je handmatig erop zetten. Ik had een pixel 2 uit Amerika.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Pagina: 1