Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Vraag
Beste antwoord (via MazzaG op 11-12-2017 13:35)
Alle reacties
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Daarnaast...probeer het ?
Het is geen rocket science en op een heatspreader kan weinig misgaan

Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Wel erg bijzonder dat er op een flesje schoonmaakmiddel een houdbaarheidsdatum op staat!
(ik neem aan dat het bedoeld is als schoonmaakmiddel ?)
Hoeveel andere schoonmaakmiddelen ken je waar een houdbaarheidsdatum op staat?
Ik volgens mij geen enkele!
(allesreiniger, afwasmiddel, chloor, schoonmaakalcohol, terpentine, aceton, wasbenzine, allsontvetter... kan me niet herinneren dat ik daar ooit ergens een datum op heb zien staan).
Of is het alcohol bedoeld om te gebruiken in de voedingsmiddelen bereiding of zo?
Zo niet: gewoon negeren die datum dus.
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!
Is bedoeld als schoonmaakmiddel. Pure alcohol in je eten lijkt mij geen goed ideeBrainCrash schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:36:
Of is het alcohol bedoeld om te gebruiken in de voedingsmiddelen bereiding of zo?

[Voor 40% gewijzigd door MazzaG op 11-12-2017 13:38]

IK HEB HET VORIGE WEEK OOK GEPROBEERD EN HET GING HELEMAAL FOUT!!
Dat zien we, sindsdien blijft je capslock hangen zekerzwaluwtje01 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:12:
NEE, DOE DAT ABSOLUUT NIET!! JE PROCESSOR ZAL IN BRAND GAAN STAAN EN HET ZAL EXPLODEREN EN ER ZAL NIKS MEER VAN JE HUIS OVER ZIJN, WEES GEWAARSCHUWD!!![]()
IK HEB HET VORIGE WEEK OOK GEPROBEERD EN HET GING HELEMAAL FOUT!!

Alle lekkere aroma's die erin zitten kunnen natuurlijk wel vervliegen. Laat je die fles 30 jaar openstaan dan kan je hem denk ik net zo goed voor je processor gebruiken (als er dan überhaupt nog genoeg ethanol inzit, dat kan natuurlijk ook vervliegen).Tadream schreef op maandag 11 december 2017 @ 21:28:
Was ook een geintje, zoals al eerder gezegd - dat zulke pure alcohol een houdbaardheidsdatum heeft...dat heeft m'n whisky van 30 jaar nog nieteens.

Schoonmaakmiddelen hebben wel degelijk een houdbaarheid.BrainCrash schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:36:
Hah!
Wel erg bijzonder dat er op een flesje schoonmaakmiddel een houdbaarheidsdatum op staat!
(ik neem aan dat het bedoeld is als schoonmaakmiddel ?)
Hoeveel andere schoonmaakmiddelen ken je waar een houdbaarheidsdatum op staat?
Ik volgens mij geen enkele!
(allesreiniger, afwasmiddel, chloor, schoonmaakalcohol, terpentine, aceton, wasbenzine, allsontvetter... kan me niet herinneren dat ik daar ooit ergens een datum op heb zien staan).
Wasmiddel verliest zijn 'kracht' na een tijdje ( variërend van 3 maanden tot 1 jaar )
De enzymen polymeren en toegevoegde stoffen worden gewoonweg minder krachtig
( vaak zijn de 3 voor 10€ pakketten bij de discounters net voor of tegen de verkoopdatum )
dus in een keer 20 flessen wasmiddel kopen, omdat het zo goedkoop is, is niet zo heel effectief
Alcohol ( de redelijk pure vorm om schoonmaak mee te doen ) vergaat ook wel, maar niet in kracht, het verdampt gewoon
Dus hou je de flesjes koel en donker, is het tientallen jaren te gebruiken om schoon te maken, consumptie van zulk spul is bijna giftig ( boven de 90% ga je het niet meer puur drinken ?

[Voor 12% gewijzigd door FreshMaker op 29-05-2019 10:06]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
@MazzaG , de THT datum is niet alleen voor de inhoud, dit geld voor het product als in zijn geheel. Het materiaal van de fles kan onderhevig zijn aan afbraak door zowel de chemicaliën ín de fles als invloeden van buiten (denk aan UV). Zie het ook meer als een garantie stempel van de fabrikant die aangeeft dat tot die datum het veilig in je kast kan staan (mits voldaan aan de aanwijzingen op de verpakking), daarna kan je er ook geen aanspraak meer op maken.BrainCrash schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:36:
[Voor 5% gewijzigd door DukeBox op 29-05-2019 10:15]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Ik kom erachter ja. Iemand heeft hem even geschoptMazzaG schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:30:
Heel erg bedankt iedereen maar dit topic is van anderhalf jaar geleden

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Enige reden om een oud topic omhoog te schoppen is om nieuwe inzichten of oplossingen toe te voegen. Een SCHREEUWERIGE onzinpost is dat niet bepaald. Dicht.
Soittakaa Paranoid!
Dit topic is gesloten.