Beste Tweakers,
Binnenkort wil ik een Gaming PC gaan bouwen en ik heb de volgende wensenlijst bij elkaar gezocht.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem is bedoeld om de spellen die op dit moment op de markt zijn goed te kunnen spelen en eventuele toekomstige spellen ook zonder moeite kunnen spelen, dus future-proof.
Wat ga je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het nieuwe systeem gebruiken om mee te kunnen gamen en daarvoor zal ik Windows 10 als software gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €3000,- voor het totale pakket.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten of randapparatuur die ik al heb en mee wil nemen naar mijn nieuwe systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde (merk)voorkeuren voor dit nieuwe systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb de wens deze nieuwe desktop een goed aantal jaren te gebruiken zonder te hoeven upgraden.
Ga je overklokken?
Zover dat veilig kan.
Wat verwacht je van ons?
1. Werken de componenten goed met elkaar?
2. Passen alle onderdelen in de gekozen kast?
3. Wat vinden jullie van mijn keuze? Is deze samenstelling een goede/juiste keuze? Uiteraard sta ik open voor ideeën/verbeteringen.
Binnenkort wil ik een Gaming PC gaan bouwen en ik heb de volgende wensenlijst bij elkaar gezocht.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-8700K Boxed | € 387,73 | € 387,73 |
| 1 | MSI Z370 SLI PLUS | € 147,90 | € 147,90 |
| 1 | Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G | € 789,90 | € 789,90 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 61,95 | € 61,95 |
| 1 | Silverstone Primera PM01 (rode led) matzwart | € 119,50 | € 119,50 |
| 1 | AOC AG271QG Rood, Zwart | € 664,90 | € 664,90 |
| 1 | Noctua NH-U14S | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Corsair Gaming Strafe RGB Cherry MX Silent (US layout) | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Logitech G703 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3200C16 | € 224,90 | € 224,90 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 750 Gold | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 500GB | € 151,90 | € 151,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.958,53 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het nieuwe systeem is bedoeld om de spellen die op dit moment op de markt zijn goed te kunnen spelen en eventuele toekomstige spellen ook zonder moeite kunnen spelen, dus future-proof.
Wat ga je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het nieuwe systeem gebruiken om mee te kunnen gamen en daarvoor zal ik Windows 10 als software gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €3000,- voor het totale pakket.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten of randapparatuur die ik al heb en mee wil nemen naar mijn nieuwe systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen bepaalde (merk)voorkeuren voor dit nieuwe systeem.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb de wens deze nieuwe desktop een goed aantal jaren te gebruiken zonder te hoeven upgraden.
Ga je overklokken?
Zover dat veilig kan.
Wat verwacht je van ons?
1. Werken de componenten goed met elkaar?
2. Passen alle onderdelen in de gekozen kast?
3. Wat vinden jullie van mijn keuze? Is deze samenstelling een goede/juiste keuze? Uiteraard sta ik open voor ideeën/verbeteringen.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2017 13:28 ]