PC van mijn broer begint kuren te tonen. Huidige build begint wat oud te worden. Het doel is om voorlopig weer op 1080P/60FPS te kunnen gamen met games zoals BF1 en PUBG.
Ik zoek een?
Op zoek naar het component wat qua geld/prestatieverhouding het meeste op zal leveren.
Wat is je budget?
Het budget is aanpasbaar aan wat er minimaal gekocht moet worden om het doel te bereiken (1080P/60FPS BF1/PUBG en toekomstige games).
Het liefst zo weinig mogelijk. Denk aan ongeveer 200 euro. Ons idee is namelijk dat alleen de videokaart hoognodig vervangen moet worden. Vandaar de start van dit topic. Zitten we op het goede spoor? Of zal een upgrade van alleen de videokaart een bottleneck gaan veroorzaken?
Ik zat te denken aan een GTX 1050ti.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia/Intel. Maar mocht AMD een beter passende oplossing zijn, dan staan we daar voor open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige build:
Alvast bedankt voor het meedenken! Mochten er nog wat onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag.
Ik zoek een?
Op zoek naar het component wat qua geld/prestatieverhouding het meeste op zal leveren.
Wat is je budget?
Het budget is aanpasbaar aan wat er minimaal gekocht moet worden om het doel te bereiken (1080P/60FPS BF1/PUBG en toekomstige games).
Het liefst zo weinig mogelijk. Denk aan ongeveer 200 euro. Ons idee is namelijk dat alleen de videokaart hoognodig vervangen moet worden. Vandaar de start van dit topic. Zitten we op het goede spoor? Of zal een upgrade van alleen de videokaart een bottleneck gaan veroorzaken?
Ik zat te denken aan een GTX 1050ti.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia/Intel. Maar mocht AMD een beter passende oplossing zijn, dan staan we daar voor open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huidige build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI B75A-G43 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI N660Ti PE 2GD5/OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 48,- | € 48,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Titanium Grey | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Asus DRW-24B5ST Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 79,79 | € 79,79 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 202,29 | |
Alvast bedankt voor het meedenken! Mochten er nog wat onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag.