-
[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 484038 op 22-03-2018 08:52 ]
[ Voor 13% gewijzigd door GrooV op 11-12-2017 11:11 ]
Wees eerlijk tijdens je sollicitatie. Een potentiele werkgever moet beoordelen dat jij de functie kan uitvoeren, op het moment dat je tijdens je sollicitatie eerlijk bent kunnen ze je naderhand weinig verwijten.Anoniem: 484038 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:55:
Mijn grootste angst is dat als ik in het diepe spring en wordt aangenomen voor een functie die ik totaal niet kan uitvoeren. Zijn er posities binnen bedrijven waar je een soort stage/werk krijgt aangeboden? Ik pik dingen heel snel op, maar als ik zo kijk naar wat men in vacatures van je vraagt dan weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen. Het liefst leer ik dingen in de praktijk - want als ik moet gaan zelfscholen dan ben ik nog lang bezig.
Als iemand tips heeft of een goede instapfunctie kent, ik hoor het graag! Ik wil gewoon aan de slag en mijn kennis uitbreiden. Salaris maakt daarbij niet uit (zolang het een beetje redelijk blijft, haha)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq