WRC 7 The Official FIA World Rally Championship

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WRC 7 The Official FIA World Rally Championship .

Post hier al je ervaringen met WRC 7 The Official FIA World Rally Championship!

-De game is officieel en ondersteund alle officiele circuits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap niet waarom er niet gereageerd word in dit topic!

Ik ben verder niet echt goed om een goede openingspost te doen.

Maar de game is geen simulatie game en geen arcade game het zit er tussenin.

Verder is het voordeel dat de game de officiele licentie heeft van rally games dus met officiele circuits!

En je voelt echt het glijden van de auto!

Ik snap niet waarom niet meer mensen deze game hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de game ook voor ps4 maar is voor mij echt niet te spelen. Besturing klopt geen meter van en kan de T300 stuurtje ook niet kalibreren in het spel zelf. Dirt rally en Dirt 4 werken wel perfect op de T300. Was wat aan het rond zoeken als er meer mensen problemen me hebben zodoende kom ik hier terecht en wou even reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik had wel het idee om deze game te kopen maar toen de reviews online kwamen, was het snel gedaan met mijn idee om er centen aan te besteden; de gemiddelde review-score lag rond de 7 en enkele toonaangevende sites zeiden zelfs dat je beter Dirt kon spelen of wachten tot WRC in de aanbieding zou komen.

Wel jammer, het zag er initieel aardig veelbelovend uit maar helaas niet waargemaakt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Deze is in de aanbieding voor 11 EURO in de PSN Store. Ik had eerst het idee dat de reviews tegenvielen, maar na nog een paar gekeken te hebben, lijkt dit juist een perfect spel uit de rally klasse voor mij. De doorslag is dat een fan van een ' hardcore' rally game enthousiast is over het rijden zelf. Waar het op neerkomt is dat dit meer een game is voor iemand die van de simulatiekant houdt..

Dus net als Dirt Rally mooie weergave. Maar deze heeft wat meer afwisselingen in de tracks denk ik, en de wegen zijn vooral vaak wat smaller voor zover ik zien kan. En je doet hier puur WRC Junior, WRC 2 en WRC.

En twee gameplay stages van mij (dan kun je zien hoe een schildpad de stage doorkomt, ik bedoel een stukje gameplay weergeeft :P )

[ Voor 13% gewijzigd door Luxicon op 13-05-2019 22:21 ]

...