English patch voor Black&White?? Help!

Pagina: 1
Acties:

• ferdinand
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02-2025
Ik had hem eerst maar daarna moest ik hem opnieuw installen maar ik heb die 'patch' niet meer op me schijf staan! Kan iemand mij een link geven of een site?

PS Ik heb al gezocht hoor ben niet ZO lui :)

Verwijderd

Click eens op "Start", "Programma's" en ga eens naar plek waar B&G bij jouw staat. Er staat duidelijk een link naar de betreffende sites ...

Aanvulling: achter op de doos staat trouwens de site welke voor Updates gebruikt kan worden!

• ferdinand
Ben ik allang geweest. Niks gevonden van die patch. Ja, sorry had misschien iets duidelijker moeten zijn. Zoals IceStorm al zij tegen Itsnows (sorry hoor maar vind het wel fun :) ) bedoel ik dus die patch van ongeveer 80Mb die van Black&White een engelstalige versie maakt.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op woensdag 11 juli 2001 20:06 schreef ItSnows het volgende:
Echt wel...

http://main.bwgame.com/enter.shtml?userid=6e2152374f20a9f705a298361c98ae2f
Hij wil de patch hebben om van een Nederlandse stem een engelse te maken. Moment ;)

Verwijderd

Eh. Eh.
En dat haal jij uit de vraag? Ik dacht dat ie de normale patch bedoelde :)

Sorry Onik begreep het niet :P

Overigens (off topic): ik vind B&W ERG overgewaardeerd.

• ferdinand
Tja, overgewaardeerd. Het maakt me niet zo veel uit wat andere vinden. (Vond bijv. No one liver forever NIET leuk en zeker niet als het karakter wat je speelt eruit ziet en praat als een oud wijf die een beetje omgebouwd is om er nog 'rond' uit te zien! En dan komt er nog een vervolg! AArgghh)
Maar ik vindt het wel leuk om te spelen en die patch(de kleine) zorgd er tenminste voor dat ik niet steeds het irritante: "DOOD!" hoor. Maar je kan me heel blij maken als je een link voor me hebt met de English Patch (de grote)

• ferdinand
Heb je hem daar gevonden of denk je dat ie daar staat? Ben nu zo'n 6min bezig maar ik kan nog niks vinden. :'(

Verwijderd

Zend me ff een bericht want ik heb een ftp gevonden en DENK dat er alleen maar Patches op staan maar je weet maar nooit :)

Verwijderd

Onik.
Hij staat ook op bovenstaande link maar hier is er een met een Bullitin Board naar die site met link ;)

http://www.xof.nl/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=4&t=000011

• ferdinand
aaaaaaaahh! Bedankt!
Pagina: 1