Foutmelding in nextcloud*

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffkroon
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-06-2021
Sommige bestanden kwamen niet door de code betrouwbaarheidscontrole. Meer informatie over het oplossen van dit probleem kan worden gevonden in onze documentatie. (Lijst met ongeldige bestanden… / Opnieuw…)

- INVALID_HASH
- .htaccess
- core/doc/admin/_static/style.css
- core/fonts/LICENSE.txt
- core/vendor/jsTimezoneDetect/jstz.js
- FILE_MISSING
- .user.ini

Wat kan ik hier aandoen zo dat het nu wel gaat werken.
Want word er niet wijzer van, wat ik moet doen met deze bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi en welkom op GoT :w

Helaas moet ik deze boodschap vergezellen van een slotje en wel hierom: allereerst is je probleem geen programmeerprobleem (Waar hoort mijn topic?) maar een supportprobleem. Voor support raden we altijd aan in eerste instantie bij de maker aan te kloppen en als je er daar niet uit komt / niks kunt vinden dan een topic te openen waarbij je aangeeft wat je allemaal gezocht, gevonden, geprobeerd etc. hebt (zie onze Quickstart). Het simpelweg dumpen van een foutmelding (copy/paste) en een "Het werkt niet! En nu?" is niet alleen in Programming ongewenst en niet de bedoeling maar forumbreed op héél GoT ;)

Open gerust een nieuw topic maar hanteer dan voorgenoemde quickstart en open 't topic dan meteen even in 't juiste subforum ;)

Overigens staat er in de foutmelding letterlijk: "Meer informatie over het oplossen van dit probleem kan worden gevonden in onze documentatie"; geef in je volgende topic dan even aan of je op z'n minst die moeite wel genomen hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 10-12-2017 22:25 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.