Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
55 inch tv.
Wat is je budget?
Ongeveer € 1000,00
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Met name tv kijken,films, sport. Gamen wordt niet of nauwelijks gedaan
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben al een tijdje aan het kijken. In eerste instantie keek ik naar Samsung, maar na wat topics te hebben doorgenomen neig ik nu meer naar Sony. Omdat 100 Hz blijkbaar meer invloed heeft dan ik dacht heb ik mijn budget al iets bijgesteld. Ook waren we in eerste instantie geinteresseerd in 49 inch, maar nu dus ook bijgesteld naar 55 inch. De volgende modellen zijn in beeld, maar ik kan eigenlijk geen echte verschillen ontdekken, behalve de kleur:
KD 55XE 8599
KD 55XE 8505
KD 55XE 8596
KD 55XE 8577
Doe ik met bovenstaande een goede keuze of heeft iemand nog opmerkingen/aanvullingen/suggesties?
Ik zoek een?
55 inch tv.
Wat is je budget?
Ongeveer € 1000,00
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Met name tv kijken,films, sport. Gamen wordt niet of nauwelijks gedaan
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben al een tijdje aan het kijken. In eerste instantie keek ik naar Samsung, maar na wat topics te hebben doorgenomen neig ik nu meer naar Sony. Omdat 100 Hz blijkbaar meer invloed heeft dan ik dacht heb ik mijn budget al iets bijgesteld. Ook waren we in eerste instantie geinteresseerd in 49 inch, maar nu dus ook bijgesteld naar 55 inch. De volgende modellen zijn in beeld, maar ik kan eigenlijk geen echte verschillen ontdekken, behalve de kleur:
KD 55XE 8599
KD 55XE 8505
KD 55XE 8596
KD 55XE 8577
Doe ik met bovenstaande een goede keuze of heeft iemand nog opmerkingen/aanvullingen/suggesties?