Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 13:55
Hoi, ik heb een issue met mijn Mobo (denk ik)

Mijn Asrock B75 Pro3 M computer start niet meer door. Als ik de power in druk gaat de CPU fan even draaien en dan weer uit, dit blijft zicht herhalen totdat ik de schakelaar van de voeding uit doe.

Ik heb al een andere CPU en ram geprobeert, videokaart er uit. Als ik de cmos reset (met jumpertje) en ik trek de jumper er uit gaan de fan wel constant draaien, maar geen beeld of boot.

Ligt dit aan het mobo, de bioschip of kan het ook aan de voeding liggen..? ik heb vooralsnog geen nieuwe voeding liggen om mee te testen.. de boel is allemaal al wat ouder maar had geen eerdere kuren....

• tt2000
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 07-04 22:10
Dit probleem had de pc van mijn ouders laatst ook, toen heb ik de psu vervangen en was het opgelost. Waarschijnlijk als je een nieuwe voeding koopt zou het opgelost moeten zijn.

Verwijderd

Misschien is het handig even de volledige specificaties van de pc te posten?

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:34
Probeer als eerste een andere voeding, ik heb dit ook eens gehad en toen bleek de voeding kapot te zijn.

Je zal toch moeten testen om het probleem te achterhalen. Niemand die je kent heeft extra voeding liggen?

[ Voor 34% gewijzigd door freaky35 op 10-12-2017 16:32 ]

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 13:55
Ik heb maar een voeding besteld bij coolblue, heb een vermoeden dat het wel daar aan ligt, dat ding piept me al een tijd wat te hard als hij aan staat..