Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Inspiratielozer
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 25-05-2019
Ik zoek?
  • Een krachtige NAS waar ik docker containers op kan hosten en andere servers zoals ook een mediaserver voor films en series.
  • De NAS moet voldoende apps/toepassingen hebben (ik denk dat synology hier sterk in is?)
  • Ik zou graag 4 bays+ hebben en over de mogelijkheid beschikken om later simpel schijven bij te pluggen.
  • Voorlopig wens ik 2 schijven die bij het systeem passen van 2 terrabyte elk.
  • Graag zou ik wake on lan hebben in de toekomst mss ook van buitenaf aan de NAS kunnen.
  • Eventueel een NAS waar popcorn time op werkt of kan gezet worden, maar geen must have requirement.
  • Integratie met ios indien dat bestaat zodat ik makkelijk foto's over wifi naar mijn nas kan backuppen.
Wat is je budget?
1000 euro more or less zonder te overdrijven maar wel geruime tijd toe te kunnen komen met het systeem.(6+ jaar)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Synology lijkt aan te sluiten bij mijn voorkeuren..

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben van plan mijn NAS in de meterkast te zetten, daar zijn netwerkkabels aanwezig.

Huidige situatie:
Ik heb een receiver sony STR-DN850 op het netwerk via waar het geluid en beeld moet gaan. En gebruik ook chromecast voor netflix.

Waar zit ik aan te denken?
De https://www.synology.com/nl-nl/products/DS918+ lijk mij wel wat?
Alleen weet ik niet of ik de 4K transcoding nodig heb als ik een receiver gebruik voor streamen van films naar tv?

[Voor 6% gewijzigd door Inspiratielozer op 10-12-2017 16:59]

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True