Hallo, ik had al eerder een topic gemaakt, maar die vond ik niet zo heel goed. Mijn vraag is dus of jullie kunnen helpen bij mijn build.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er alleen op gaan gamen. Met 1080p en 60fps is prima voor me.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeen Er dus alleen op gaan gamen. Ik speel graag de game Fortnite Battle Royale op dit moment. Misschien in de toekomst nog andere shooters of adventure games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 950-1000 euro exclusief muis, toetsenbord en monitor.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Heb toch echt liever dat het niet meer dan 1000 euro gaat kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, qua componenten heb ik nog niks, dus moet alles nieuw aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb echt elk onderdeel nog nodig. Een compleet nieuwe build dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb gelezen dat een AMD build erg wordt aangeraden. Dus heb ik hier voor gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral een goede framerate is van belang voor me
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.Het zou mooi zijn dat ik echt waar krijg voor mn geld, en hopelijk kunnen jullie me beter advies geven.
Hier het lijstje:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er alleen op gaan gamen. Met 1080p en 60fps is prima voor me.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeen Er dus alleen op gaan gamen. Ik speel graag de game Fortnite Battle Royale op dit moment. Misschien in de toekomst nog andere shooters of adventure games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 950-1000 euro exclusief muis, toetsenbord en monitor.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Heb toch echt liever dat het niet meer dan 1000 euro gaat kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, qua componenten heb ik nog niks, dus moet alles nieuw aanschaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb echt elk onderdeel nog nodig. Een compleet nieuwe build dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb gelezen dat een AMD build erg wordt aangeraden. Dus heb ik hier voor gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral een goede framerate is van belang voor me
Ga je overklokken?
Nee, ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.Het zou mooi zijn dat ik echt waar krijg voor mn geld, en hopelijk kunnen jullie me beter advies geven.
Hier het lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 194,90 | € 194,90 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 4GD5 (11265-07) | € 264,95 | € 264,95 |
| 1 | Fractal Design Focus G Zwart | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 193,- | € 193,- |
| 1 | be quiet! System Power 8 500W | € 49,01 | € 49,01 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 134,50 | € 134,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 981,31 | |