Windows doet rraar, beste optie systeem herstel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-09 00:37

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
Hallo allemaal,

Mijn Windows installatie doet raar, er lijkt een fout ingeslopen. Mijn starttoets geeft geen pop-up, mijn radeon icoontjes staan er dubbel of zelfs 3 maal in het systeemvak en mijn toetsenbord wordt soms niet herkend. Mijn vriendin ondervind deze problemen niet op haar account en ik verder ook niet wanneer ik op mijn laptop inlog.

Ik heb meerdere oplossingen geprobeerd maar heb besloten mijn windows te wipen en opnieuw te installeren.

Nu twijfel ik alleen op ik moet kiezen voor de optie alles verwijderen of alles verwijderen en de stations opschonen, deze laatste wordt aanbevolen bij verkoop maar is dit zoiezo niet de beste keus om zeker te zijn van een echte refresh?

Ik hoor graag jullie advies!

fijne zondag en alvast bedankt voor de reacties! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:48
nee geen stations opschonen nergens voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 00:37
Als het profiel van je vriendin de problemen niet heeft en jouw profiel wel dan is jouw profiel corrupt. Als het probleem van recente aard is kun je Systeemherstel proberen.

Als dat niet werkt kun je proberen een nieuw profiel aan te maken voor jezelf en te kijken of dat de problemen oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-09 00:37

Tweakriez

clicksmashstuff.com

Topicstarter
thx voor de reacties. Ik heb ondertussen al Windows opnieuw geïnstalleerd. Problemen lijken verholpen, ook wel weer lekker om een frisse start te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 00:37
Tsja, als je haast had waarom vraag je dan hier om advies? Het had je een boel werk kunnen schelen. 8)7 :o