Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Marcelwiss
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 08-01-2018
Hi,

Als ik in mijn nieuwe auto mijn Samsung S7 Edge verbind, hetzij met kabel hetzij met bluetooth, dan zie ik de muziek die op mijn SD kaart staat niet op het scherm van de auto. Alleen de muziek die op de telefoon is opgeslagen kan ik zien.
Nu is het natuurlijk simpel om alle muziek naar het toestel over te zetten, maar ik kan me zo moeilijk voorstellen dat er geen andere manier zou zijn om dit op te lossen.

Bij voorbaat dank voor advies
m.vr.gr.
Marcel

Alle reacties

• beyazz06
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 27-03 09:31
Nu is het natuurlijk makkelijk om een account aan te maken voor het stellen van een vraag.

Echter met de gegeven informatie kan er nog weinig gezegd worden en hiernaast verwachten we hier dat men zelf eea uitzoekt.

Dus, over watvoor systeem in de Auto hebben we het? Merk/model.
Blijkbaar heb je zelf al wel eea uitgeprobeerd, wat zegt google/zoek functie?

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:22

rens-br

Moderator Mobile & IN
@Marcelwiss welkom op Tweakers.

Op Tweakers wordt van een openingspost net wat meer verwacht dan op de meeste andere topics. Neem dus even Het algemeen beleid #quickstart door en voeg dan het volgende toe:
- Merk / Type autoradio
- Software versie S7 Edge
- Wat heb je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True