Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• tijnzz
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 28-08-2018
Ik ben sinds vandaag de trotse bezitter van een Nokia 8. Het nostalgische Nokia geluid bij het aanzetten maakt het al een goede aankoop :P

Ik probeer nu echter mijn contacten over te zetten van HiSuite naar mijn telefoon. Klopt het dat Nokia geen standaard sync programma meelevert? Ik vind het nergens op de site nl. vraag is; hoe krijg ik nu al mijn contacten uit mijn back up van mijn oude Huawei telefoon naar mijn nieuwe Nokia?!

Ik kan ze niet via NFC oversturen, de Huawei doet het niet meer. :'(

Iemand tips?

Alle reacties

• PinokkioTV
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 24-01 22:48
Heb je je contacten niet in je Google-account saan? Want dan komen ze vanzelf te voorschijn als je inlogt ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• tijnzz
Nee, ik heb het merendeel opgeslagen op het geheugen van mijn telefoon. Niemand tips?

• Maxus
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 02-01 20:44
Ik verwacht dat je huidige sync programma een CSV export kan doen, deze kun je dan op Google website importeren

https://productforums.goo...#!topic/gmail/820DNUiDJIk

Daarnaast lijkt me Google-account antwoord hierboven ook geldig, althans de HiSuite software is voor Android toestellen en dus zijn je contacten zeer waarschijnlijk al aanwezig in je google account.

• Von Henkel
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 08:56
1) Van telefoon naar een Google account en van Google naar je Nokia

2) Telefoon naar Outlook met MyPhoneExplorer en dan naar je Nokia

Meerdere opties mogelijk

• tijnzz
quote:
Maxus schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:59:
Ik verwacht dat je huidige sync programma een CSV export kan doen, deze kun je dan op Google website importeren

https://productforums.goo...#!topic/gmail/820DNUiDJIk

Daarnaast lijkt me Google-account antwoord hierboven ook geldig, althans de HiSuite software is voor Android toestellen en dus zijn je contacten zeer waarschijnlijk al aanwezig in je google account.
Ik heb even gezocht, maar deze optie vind ik niet terug in HiSuite. Sowieso een zwaar simplistisch programma :|. Ik heb inmiddels wel de back up op mijn PC gevonden. De contacten zijn opgeslagen onder contact.db, deze kun je blijkbaar niet zo 1-2-3 converteren naar VCF. Ik ga even verder googlen. Moet toch kunnen lijkt me. :) Dan kan ik ze vervolgens weer in VCF formaat uploaden naar mijn Nokia. Problem solved _/-\o_

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:08

rens-br

Moderator Mobile & IN
@tijnzz ik heb/had op mijn telefoon de optie om ze te verplaatsen naar bijv. een Google Account. Wat je dus simpel kan doen is op je oude toestel de contacten kopiëren naar je Google Account en met dat Account inloggen op je Nokia toestel.

Verder kan je nog even aangeven wat je oude telefoon is en welke software deze draait?

rens-br wijzigde deze reactie 11-12-2017 11:06 (16%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True