Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonnyB
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-08 18:44
Mijn vraag
Ik heb nu een Nexus 5x waar ik veel plezier van heb gehad, maar helaas volledig overleden is en steeds vastloopt en vervolgens in een bootloop komt (tips hiervoor zijn welkom al ben ik bang dat het einde oefening is). Ik zoek hier vervanging voor.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik wil graag een usb c connector, zo kaal mogelijke android (geen samsung en natuurlijk dan geen apple) en minimaal 32 gb storage.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
de nokia 7 ziet er erg goed uit maar ik heb geen idee wanneer die naar europa komt. Ik twijfel erg of ik moet wachten (en een tijdelijke telefoon gebruiken) tot die uitkomt of nu toch een andere keuze moet gaan maken.

Alle tips zijn welkom! :)

Beste antwoord (via BonnyB op 10-12-2017 12:57)

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:32
Ik heb zelf recent m'n 5X vervangen door een Oneplus 5T en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Erg fijne telefoon, slagje groter dan de 5X, maar ook weer niet heel veel. Schone Android (nu nog 7, 8 komt er binnenkort aan)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firedre
  • Laatst online: 18-09 06:05

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Laatst online: 07:32
Ik heb zelf recent m'n 5X vervangen door een Oneplus 5T en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad. Erg fijne telefoon, slagje groter dan de 5X, maar ook weer niet heel veel. Schone Android (nu nog 7, 8 komt er binnenkort aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonnyB
anboni schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:50:
Heb ik ook zeker aan zitten denken maar ik vind de stap naar 500 euro vrij groot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 16:54
Motorola G5S Plus? Vrijwel kale Android, SD625 is een vlotte soc, 4GB ram, 32GB opslag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonnyB
MicGlou schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:35:
Motorola G5S Plus? Vrijwel kale Android, SD625 is een vlotte soc, 4GB ram, 32GB opslag...
Goede suggestie, alleen heeft deze geen usb c, en ik heb erg veel spullen die op usb c werken nog van de 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 16:54
BonnyB schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:48:
[...]

Goede suggestie, alleen heeft deze geen usb c, en ik heb erg veel spullen die op usb c werken nog van de 5X
Och... inderdaad :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonnyB
anboni schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 20:50:
Uiteindelijk toch de 5T geworden! Iets duurder maar de enige telefoon die eigenlijk aan al mijn kieskeurigheid voldoet.
Pagina: 1