• Nirxus
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 12-10-2025
Goedemiddag dames en heren,

Misschien dat iemand mij hier goed kan helpen. Ik ben op zoek naar een 4K tv en wil daarbij natuurlijk de juiste keuze maken. Maximaal besteedbaar bedrag is 1000 euro. Wie o wie kan me helpen een goede keuze te maken. Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer als ik op Pricewatch kijk. De een zegt dit en de ander dat. Voornamelijk wordt er tv gekeken en op een PS4 gespeeld.

Alvast bedankt voor jullie advies :*)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Heb je andere aankooptopics gelezen? het budget van 1000 euro is namelijk vrij populair.
Daarbij vermeld je niet eens welk formaat je zoekt en overige wensen. Alleen "4k" roepen is hetzelfde dat je een auto zoekt met airco en de rest mogen andere voor je uitzoeken.

rtings.com is een goede website om te gebruiken/lezen, zelfs voor een leek is het niet zo moeilijk om daarna met een lijstje te komen, uiteraard kost het even eigen inzet...

39

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:01

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nirxus schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 16:48:
Goedemiddag dames en heren,

Misschien dat iemand mij hier goed kan helpen. Ik ben op zoek naar een 4K tv en wil daarbij natuurlijk de juiste keuze maken. Maximaal besteedbaar bedrag is 1000 euro. Wie o wie kan me helpen een goede keuze te maken. Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer als ik op Pricewatch kijk. De een zegt dit en de ander dat. Voornamelijk wordt er tv gekeken en op een PS4 gespeeld.

Alvast bedankt voor jullie advies :*)
En dan zeg ik dit, en zegt een ander dat in dit topic. Wat verwacht je precies van precies dezelfde vraag nog een keer stellen? Dat we met zn allen zeggen "Deze moet je hebben"?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik wilde ook een 4k tv van rond de 1500 euro. Lang zoeken ben ik terecht via via terecht gekomen bij Radio von Burg. Eerst gemaild wilde zij de prijs niet door geven per mail. Uitsluitend alleen per telefoon. Na lang aarzelen toch gebeld en het scheelde heel veel met de andere grotere winkels!! Eerst gedacht aan buitelandse type’s ( verkeerd gedacht.) Zij zijn officiele deales en Zij deden mee met alle cashback actie’s . Ben ik heel lang aan de telefoon gebleven en goed te woord gestaan. Mannen die weten waar ze het over hebben. Uiteindelijk ben ik boven mijn budget gekomen. Na cashback heb ik 2300 betaald voor een qled 65 inch tv. Zij hadden ook een qled naast andere oled’s staan en verschil kon ik haast niet zien met mijn blote oog. En nu dik een maand tevreden met mijn aankoop en raad zeker iedereen aan om even naar Radio von Burg te bellen!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:10
ze hebben daar in ieder geval de cursus
Cross-sell & Up-sell
gedaan

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-01 13:52
Verwijderd schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 21:47:
Ik wilde ook een 4k tv van rond de 1500 euro. Lang zoeken ben ik terecht via via terecht gekomen bij Radio von Burg. Eerst gemaild wilde zij de prijs niet door geven per mail. Uitsluitend alleen per telefoon. Na lang aarzelen toch gebeld en het scheelde heel veel met de andere grotere winkels!! Eerst gedacht aan buitelandse type’s ( verkeerd gedacht.) Zij zijn officiele deales en Zij deden mee met alle cashback actie’s . Ben ik heel lang aan de telefoon gebleven en goed te woord gestaan. Mannen die weten waar ze het over hebben. Uiteindelijk ben ik boven mijn budget gekomen. Na cashback heb ik 2300 betaald voor een qled 65 inch tv. Zij hadden ook een qled naast andere oled’s staan en verschil kon ik haast niet zien met mijn blote oog. En nu dik een maand tevreden met mijn aankoop en raad zeker iedereen aan om even naar Radio von Burg te bellen!
Voor dat geld had je ook een 65inch LG oled kunnen kopen. Toch heel wat beter dan die qleds (veel te dure lcd tv’s) van Samsung

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:27

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen aangezien de vorm niet is zoals we dat op GoT verwachten. Iets van eigen inzet - welke modellen op je short list staan - ontbreekt bijvoorbeeld.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.