Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrme12345
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Sluit voor 31-12-2017 een zorgverzekering voor Anderzorg af via deze link en je krijgt €40 korting op de premie. De uitbetaling van de cashback loopt rechtstreeks via Anderzorg. En dit is dus ook een hogere cashback dan via cashbackxl enz.

Anderzorg is al veruit goedkoopste zorgverzekering met zeer goede voorwaarden. Bespaar flink op je ziektekostenverzekering. Anderzorg is 100% dochter van Menzis.

Vul op bijvoorbeeld independer of Consumentenbond je gegevens in en je ziet dat Anderzorg beste presteert qua prijs / prestatie verhouding. En nu dus ook nog eens €40 extra korting op toch al de laagste premie van Nederland.

Link:
knip

Ik kies er voor om 40 euro aan jou te geven ipv de 40 euro te delen. Mijn beloning is dat wanneer er 3 aanmeldingen komen via mij ik ook 40 euro ontvang.

[ Voor 2% gewijzigd door Microkid op 09-12-2017 13:55 ]

energienerds.nl | gasloos| 11,5kWp | 20 kWh accu | EV | Atlantic WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrme12345
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik wist niet dat ik daar toestemming voor moest hebben. En ik kan hem zelf niet verwijderen zie ik.

energienerds.nl | gasloos| 11,5kWp | 20 kWh accu | EV | Atlantic WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Referral spam, dicht.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

mrme12345 schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:54:
Ik wist niet dat ik daar toestemming voor moest hebben. En ik kan hem zelf niet verwijderen zie ik.
Om nog even in te haken, mag je deze referral wel in Zorgverzekeringen 2018 referraltopic posten met de daarbij geldende voorwaarden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.