Ik rot net m'n icoontje uit m'n profile, en nu is het plaatje op de server inderdaad weg, maar hij plaatst nog wel een (nu kapotte) link naar dat plaatje bij al m'n posts? beetje vaag niet?
Typisch... ik heb dit ooit ook eens gehad... ik had even een nieuw icon geupped en deze weer verwijderd.. probleem opgelost
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ik zie anders een leuk groen kikkerachtig beest zitten... of is dat het oude icoon?Op woensdag 11 juli 2001 20:45 schreef Yarvieh het volgende:
Doet ook niet helpen? andere suggesties?
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Ik had een groen kikkertje met plop oogjes, die wou ik weghebben , toen kreeg ik een rood kruisje..maar dat vond ik niet zo orgineel dus dat kon ook niet, traag z'n advies opgevolgd: depresief kikkertje geupload, weer weggehaalt en nu heb ik weer dat onorignele rode kruisje....
en als je dat froggie geval er neer zet.
En daarnaast je nieuwe icoon
en die dan actief maakt...
Werkt het dan wel. Ik heb ook een paar icoontjes op de server staan. Ik kan dus ook makkelijk van icoon wisselen, naar gelang mijn stemming
En daarnaast je nieuwe icoon
en die dan actief maakt...
Werkt het dan wel. Ik heb ook een paar icoontjes op de server staan. Ik kan dus ook makkelijk van icoon wisselen, naar gelang mijn stemming
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Dat had ik ook, bij mij was na 24 uur vanzelf het icon verdwenen. Geen centje pijn, alleen wat geduld.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
24 uur gewacht, mocht ook niet helpen... morgen maar ff naar de formido om icoon-afbijt te halen dan maar?! .... maar hoe kom ik er nou van af? adjes? iemand?!
Verwijderd
Hmmzz wazig. In je profiel staat nog steeds een link naar: http://gathering.tweakers.net/usericons/12353/froggie01.gif
Dit terwijl op die locatie het plaatje uiteraard niet meer te vinden is.
Werkt nog een keer drukkken op verwijder plaatje ook niet?
Heb je bij het opnieuw uploaden(en daarna verwijderen) van het icon wel dezelfde naam voor het plaatje gebruikt?
Dit terwijl op die locatie het plaatje uiteraard niet meer te vinden is.
Werkt nog een keer drukkken op verwijder plaatje ook niet?
Heb je bij het opnieuw uploaden(en daarna verwijderen) van het icon wel dezelfde naam voor het plaatje gebruikt?
Pagina: 1